Jump to content

[Stelling] Voor GTA V koop ik een console!

Recommended Posts

Geplaatst:

Grand Theft Auto V is niet ver van ons verwijdert. Stel je zou geen console hebben, zou GTA V het dan voor jou waard zijn om er een aan te schaffen?

Stelling: Voor GTA V koop ik een console!

[Hoofdtopic]

Geplaatst:

Zeker! Ik ben zelf aan het plannen wanneer ik een PlayStation 3 ga kopen. En dan met name om voor Grand Theft Auto te gamen maar ook andere games die ik nog niet heb gespeeld van Rockstar Games :Y

Geplaatst:

Ik heb op het moment een Playstation 3, waarmee ik prima GTA V kan spelen. Echter, mijn Playstation vertoont de hele tijd het 'YLOD', wat me niet een heel vertrouwelijk gevoel geeft. Als deze ermee ophoudt zal ik dan toch een nieuwe Playstation 3 gaan halen.

Geplaatst:

Als ik geen console zou hebben dan zou ik er wel een kopen als ik er het geld voor zou hebben maar waarschijnlijk zou ik wachten op een pc release.

Geplaatst:

Ik zal gewoon wachten op de PC release, ik heb een deftige computer dus dat zal normaal gezien helemaal geen probleem zijn. Hopelijk zal de PC release zoals in GTA IV een capaciteit van 32 spelers hebben en uiteraard modificaties! Om nu nog een PS3 te kopen zou eigenlijk niet zo slim zijn aangezien de PS4 op komst is en dus steeds meer spellen zullen uitgebracht worden voor de PS4, dus beter je geld voor de PS3 die je wou kopen opzij leggen voor de PS4 of voor de PC release.

Geplaatst:

Ik zou wanneer ik er geen zou hebben voor GTA wel een console aanschaffen. Sterker, dat heb ik gedaan begin 2008 toen IV er bijna was. :tu:

Geplaatst:

Ik heb gelukkig al een PS3, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Tegen de tijd dat GTA VI uitkomt, vind ik het ook wel weer tijd voor een nieuwe Playstation, de PS4. Aangezien GTA VI dan hoogstwaarschijnlijk niet meer op de PS3 uitkomt heb ik zoiezo weinig keus. Helemaal omdat ik totaal geen pc gamer ben en mijn pc al moeite heeft met Battlefield 2. :puh:

Geplaatst:

Ik ga geen PS3 of XBOX 360 kopen. Daartegen koop ik wel de PS4 en mocht ie daar op uitkomen via PSN, dan is ie aan mij verkocht :D.

Geplaatst:

Never, ik game op PC en heb wel het geduld - ook al zal het veel pijn doen in het begin - om te wachten tot de PC release. Mocht ik nu al een console hebben zou ik het gerust voor PC en console gekocht hebben maar ik ga niet apart een console kopen voor alleen GTA V, wetende dat het daarna niet veel meer gebruikt zal worden.

Geplaatst:

GTA IV wordt nog dagelijks gespeeld, meer dan vijf jaar na verschijnen? Denk je dat dat met V anders zal zijn Sniper? Ik verwacht juist dat Online nog veel langer mee gaat! :tu:

Geplaatst:

Wat ik zei was voor mij persoonlijk (wetende dat ik het later sowieso voor pc koop), het was niet in het algemeen bedoeld. Ook ik speel nog GTA SA en dat nog na 10 jaar na verschijning? :puh:

Geplaatst:

.. maar toch ga je er dan vanuit dat je GTA V / GTA Online niet qo jaar gaat spelen? Ge zegt tenslotte "wetende dat het daarna niet veel meer gebruikt zal worden"? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, misschien wel een gamepc of gamelaptop. Een verouderde console kopen voor een game zal ik zeker niet doen..:N

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...