Jump to content

[Stelling] Voor GTA V koop ik een console!


Fiegel5

Recommended Posts

Nee, absoluut niet. Op het moment heb ik er geen geld voor over om speciaal voor één game een dure console (+ televisie dan, waarschijnlijk) aan te schaffen. Ten eerste ben ik gewoon niet zodanig aan die game verknocht om zoiets te doen, en ten tweede ben ik er van overtuigd dat er te zijner tijd wel een PC-versie van GTA V in de schappen ligt. En ik ben niet zo ongeduldig dat ik niet ongeveer een jaar kan wachten, zeker als dat wachten mij honderden euro's scheelt.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 keer een Xbox 360 staan, dus ik heb geen console erbij meer nodig voor GTA V. Als je nog geen console hebt voor GTA V dan kun je vanaf vandaag de PS3 12 GB voor weinig geld kopen waar GTA V net op past met de 8 GB instalatie. Ik ga die zeker weten niet kopen, wachten op de PS4 natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Xbox 360, dus ik heb dat "probleem" niet. Maar stel dat ik die niet zou hebben, zou ik er dan een console voor aanschaffen? Ik denk het niet bloos.gif Wetende dat er op korte termijn nieuwe consoles uitgebracht worden, zou ik eerder voor een PS4 of Xbox One gaan, en dan maar hopen dat GTA V uiteindelijk ook op een van die consoles uit komt. Of wellicht komt ie voor de iMac, zou ik 'm daar op spelen. Maar zoals ik al zei, dat is een ver-van-mijn-bed-show, want ik heb al een goede consolestatic.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelukkig al een ps3, dus ik hoef me er geen zorgen te maken. Maar ik zo alleen voor GTAV een console kopen, alleen is het probleem nu dat de next-gens om de hoek staan. Dus ik zou nu wel moeten opletten, ik heb namelijk ook graag een next gen, en dan is het wel stom dat je al net een console hebt gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Xbox 360, (...) want ik heb al een goede consolestatic.gif

Herstel: met een 360 heb je een console. Een "goede console" zou ik nou niet geheel voor gaan.. :7

(voor de niet wetenden: ik verslijt zelf sinds IV ook 360's, en ben niet van mening dat dit goeie consoles zijn daar door. :7 3e of 4e in vijf jaar tijd zou niet hoeven hè... :7 Al geef ik toe dat de nieuwere consoles die nu in ds winkel liggen een stuk beter zijn dan eerdere generaties. )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...