Jump to content

Menu of niet?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Hey,

Zou er net zoals COD en BF en al die andere games oook een menu zijn in GTA V? Of wordt het weer een telefoontje? Ik merk wel hele gesprekken op van "Wat moet er in het mobieltje komen?" Terwijl er nog niks over bekend is (?)

Of allebei?

Link to comment
Delen op andere websites

hoe zo'n menu had jij in gedachten dan. Kan dan ook maar een paar opties bedenken wat daar in moet zitten.

Start game

Start Online

Instellingen

Exit.

Zou zonde zijn voor de mb's als ze het er in zouden stoppen. Kunnen ze beter gebruiken voor het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het gewoon allemaal aanwezig is als je op start druk en dat de telefoon niets met het menu te maken gaat hebben(als er uberhaupt wel een bruikbare telefoon inzit). Laat de telefoon maar gewoon voor ingame functies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een hoofdmenu lijkt me alleen handig voor eventuele andere savegames. Verder moet alles gewoon in het pauzemenu gedaan kunnen worden, dingen als instellingen en het nader bekijken van de map. Maar ook savegames kunnen daar perfect in geïmplementeerd kunnen worden, dus ik ga er vanuit dat er geen hoofdmenu in zit en dat je bij het starten van de game gelijk naar je laatst gesavede savegame gaat. Ook omdat je ingame kan switchen naar de multiplayer, bij het veranderen van personage.

Telefoon lijkt me meer voor het bellen van backup enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

In IV, TLAD en TBOGT zat ook geen hoofdmenu. Voegt niets toe wat mij betreft. RDR en MP3 hadden wel een hoofdmenu, maar IV niet.

Alleen een start menu is toch voldoende? Met het personage selectiewiel schakel je vanuit singleplayer naar multiplayer, dat is al bekend. Als het gaat zoals bij IV kan je via het startmenu (ook wel pauzemenu genoemd) naar de map, je instellingen, je savegames. Wat zou er dan nog in zo'n hoofdmenu moeten? Kan maar één knop bedenken: "Start game". En tot nu toe besparen ze ons die moeite door het automatisch te laten opstarten nadat je het spel start vanaf je OS, of je nu op een console of PC speelt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me nu pas op dat er geen hoofdmenu in GTA IV zit. De laatst opgeslagen savegame wordt altijd geladen inderdaad. :puh: Achja, aangezien ik het nu pas opmerk vind ik het ook niet nodig als het er wel inzit, dus ik zou het menu lekker laten voor wat het nu is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...