Jump to content

The Walking Dead: The Game


Davedavy

Recommended Posts

Ja, even lang. Maar op de ps3 heb je meteen alle episodes, en op de ipad moet je ze nog kopen. Alleen episode 1 is op de ipad gratis.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 1 maand later...

Ik heb hem afgelopen nacht uitgespeeld en wat was ep5 hectisch! Goeie move van Telltale om die gozer in het kamertje te introduceren en te reflecteren op de keuzes die je hebt gemaakt. Maar wat erna volgde met Clem was allemaal wel sterk in mekaar gezet, het voelde echt aan als een einde en de climax was dus uitstekend. Binnenkort eens season 2 opstarten, al ben ik nog wel benieuwd of 400 days nog een beetje interessant is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...


Ik vind dit echt geweldig en ik schiet helemaal in het lachen iedere keer dat Carver weer leip gaat doen. Het feit dat ze Michael Madsen als voice actor hebben voor dit karakter is echt een van TellTales beste moves ooit. Alsof hij als Mr. Blonde in Reservoir Dogs al gewoon niet gestoord genoeg was met zijn random acties, doet hij gewoon dit soort ongein in een videogame.
schater.gif Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...