Jump to content

ASPHALT gaat uit de weg!


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat een slechte grap, zo'n slechte titel heeft een mededelingen-topic nog niet gehad. :7 Al hoewel, nadat drie keer in 4 maanden tijd "Afscheid van een held" als titel is gebruikt (één, twee en drie) was dat wellicht een slechtere titel geweest...

Terug naar waar dit topic om gaat. ASPHALT maakt plaats voor een oude bekende: Kloep. Vanaf vandaag neemt Kloep GTA Vice City Stories, GTA Liberty City Stories en GTA Chinatown Wars over, en daar komt waarschijnlijk binnenkort een subforumpje bij. ;)

Bij deze wil ik graag ASPHALT heel erg bedanken voor al die jaren dat hij zich heeft ingezet als crewlid van dit forum. Ik hoop, en ben er ook van overtuigd, dat we je nog regelmatig gaan zien hier op het forum en al helemaal op de Wiki. Kloep, welkom terug. Veel succes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je het even goed gaat doen als voordat je stopte. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je jarenlange inzet ASPHALT! Ik kan me voorstellen dat het zeker niet meeviel om drie van de minst actieve GTA-fora te moeten modereren, begrijpelijk dat de motivatie er dan wel een beetje uitgaat. Ik hoop, maar ben zeker dat ik je nog op WikiGTA zal terugzien, want eerlijk, voor de prestaties die je daar al hebt neergezet heb ik ontelbaar veel respect.

Kloep, welkom terug. Ik ben zeker dat je het goed zult doen, je hebt in ieder geval wel al de ervaring. Veel succes met het terug actief proberen krijgen van vernoemde fora.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Asphalt. We hebben niet vaak gepraat - eigenlijk gewoon niet. Maar ik wil je toch bedanken voor het werk dat je hebt gedaan voor het GTAForum. Bedankt voor het werk die je hebt gedaan! Eigenlijk had ik het niet verwacht dat je zou stoppen. Maar dat komt volgens mij wel bij meerdere mensen vreemd aan.

Kloep, ik denk dat jij de beste Moderator bent voor dit werk. Veel succes toegewenst - je verdiend het! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT, net als Svenie heb ik ook ongelooflijk veel bewondering voor je tomeloze inzet. Heel erg bedankt voor alles, je was een erg fijne collega op het forum, maar vooral de wiki! (bij dat laatste blijf je hopelijk wel actief?) Nogmaals respect _O_

Kloep, goed om te zien dat je weer de crew komt versterken. Eigenlijk verbaast het me niet heel erg dat we je weer mogen verwelkomen ;) Succes bij de portable GTA's!

Link to comment
Delen op andere websites

Een forumsectie waar ik me nauwelijks - zeg maar gerust 'nooit' - bevind, dus om eerlijk te zijn ken ik je (tot mijn spijt) nauwelijks, ASPHALT. Desondanks wil ik je uiteraard bedanken voor je inzet op GTAForum en ik hoop je uiteraard nog eens terug te zien als Megalid. :)

Kloep, veel plezier en succes toegewenst met je nieuwe functie. Hopelijk weet je wat meer leven te brengen in de desbetreffende fora, al denk ik dat dat wel goed zit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je ermee stopt, ASPHALT. Jouw kennis over vooral de Stories is van grote waarde en dat heb je zeker op de wiki getoond. Hopelijk blijf je daar ook op actief. Het valt zeker niet mee om drie inactieve fora te modereren, dus je keuze is begrijpelijk en deze respecteer ik ook. Bedankt voor alles! thumbsup2.gif

Kloep, welkom terug bij de crew! biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...