Cabyon Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Spijtig dat je vertrekt, ASPHALT. Ik wens je al het goeds. En welkom terug Kloep, natuurlijk. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Bedankt voor al je jaren van inzet ASPHALT, en welkom terug Kloep! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Ben ik net een beetje lekker bezig met de Stories, ga je weg... Bedankt voor je inzet, en Kloep, succes. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Bedankt voor je inzet ASPHALT. Kloep, welkom terug. Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Welkom terug Kloep. Ik heb ASPHALT helaas nooit echt gekend maar toch wil ik je bedanken voor je inzet. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 (bewerkt) Dit is toch wel het bewijs: Kloep verlaat Sans Scrupules --> Degradeert van Moderator naar Megalid Kloep joint Sans Scrupules --> Promoveert van Megalid naar Moderator. Maar zeker geen slechte keus, dus veel succes met die fora Kloep. En ASPHALT, je was niet de meest opvallende moderator op het forum en we kwamen elkaar weinig tegen in de categorieën waarin wij postten, maar ik weet wel dat je met name achter de schermen enorm veel betekent voor de site en voor de Wiki, dus blijf daar vooral mee doorgaan. Bewerkt: 22 augustus 2013 door SpacyColours Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik ken je nog wel van vroeger in de CW fora . Je was een goed crewlid, en hopelijk is je opvolger net zo goed Reageren
Kloep Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 en hopelijk is je opvolger net zo goed Denk het niet. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Kloep is, hoe zal ik het zeggen, "anders". Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 ASPHALT! Heel erg bedankt voor je goede inzet, nooit enige minpuntje dan ook bekend, je werk in de stories waren erg goed. Enorm bedankt en het ga je goed. Kloep! Weer thuis op zijn positie waar hij thuis hoort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.