Ome_Willem Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Hey Ik heb sinds vandaag weer eens GTA SA na aantal jaar geinstalleerd. Begon er al mee dat de muis niet mee werkte in het menu, dit heb ik gefixt gekregen, blijkbaar een common bug onder Win 7 X64 Vervolgens speel ik de eeste missie zodat je een save game hebt. Nu heb ik altijd met GTA (zowel 3 VC SA en 4) andere auto's geinstalleerd gehad. Onlangs met GTA VC geen problemen ondervonden met het installeren van de wagens en het spelen in game. Echter als ik nu wagens toevoeg via SAMI dan laadt het spel het eerste deel ,en vervolgens freezde de game. In zoverre het balkje blijft hangen tot op ongeveer de helft , de muziek blijft wel gewoon door spelen , als ik de status check in Taakbeheer staat er gewoon geactiveerd.... Iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik denk dat je mods dit veroorzaken. Je kunt SA opnieuw proberen te installeren. Dit moet alles verhelpen. Vergeet niet je savegame op te slaan! Daarnaast denk ik niet dat je hetzelfde voertuig opnieuw moet proberen te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Installeer de modificaties handmatig, in plaats van dat je dat via SAMI doet. SAMI staat erom bekend dat het problemen geeft, en je bent dus niet de eerste die daardoor hier verschijnt Meer uitleg kun je binnen de Modding-fora vinden, onder het forum Tutorials. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ome_Willem Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Tuurlijk via de IMG tool... moet er weer even inkomen. Bedankt voor de hulp ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ome_Willem Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Kan helaas nog steeds de wagens / mods plaatsen zonder dat de game freezed. Moet ik in dat thread een topic er voor openen of ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Je hebt V2.0, downgrade je game naar V1.0. Het programma waarmee je dat kunt doen staat in de downloadsectie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 opzich kan je wel alles via sami doen maar dan is er een of meerdere vehicles die wel worden geinstaleerd maar die dus je gta sa laten freeze op de helft van het balkje. dit probleem heb ik ook vrij veel gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ome_Willem Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Het probleem was inderdaad dat ik V2.0 had ipv V1.0. Install de mods nu gewoon via de IMG tool Thnks voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.