Jump to content

Game freeze na installeren gedownloade wagens


Ome_Willem

Recommended Posts

Hey

Ik heb sinds vandaag weer eens GTA SA na aantal jaar geinstalleerd.

Begon er al mee dat de muis niet mee werkte in het menu, dit heb ik gefixt gekregen, blijkbaar een common bug onder Win 7 X64

Vervolgens speel ik de eeste missie zodat je een save game hebt.

Nu heb ik altijd met GTA (zowel 3 VC SA en 4) andere auto's geinstalleerd gehad.

Onlangs met GTA VC geen problemen ondervonden met het installeren van de wagens en het spelen in game.

Echter als ik nu wagens toevoeg via SAMI dan laadt het spel het eerste deel ,en vervolgens freezde de game.

In zoverre het balkje blijft hangen tot op ongeveer de helft , de muziek blijft wel gewoon door spelen , als ik de status check in Taakbeheer staat er gewoon geactiveerd....

Iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je mods dit veroorzaken. Je kunt SA opnieuw proberen te installeren. Dit moet alles verhelpen. Vergeet niet je savegame op te slaan!

Daarnaast denk ik niet dat je hetzelfde voertuig opnieuw moet proberen te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer de modificaties handmatig, in plaats van dat je dat via SAMI doet. SAMI staat erom bekend dat het problemen geeft, en je bent dus niet de eerste die daardoor hier verschijnt :puh: Meer uitleg kun je binnen de Modding-fora vinden, onder het forum Tutorials.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...