Jump to content

Gijzelen?


ShootDaan

Recommended Posts

Is het gijzelen van mensen mogelijk in GTA V om zo wat geld te verdienen? Ik weet niet of dit ergens bevestigd is, maar ik verwacht het wel aangezien een van de achievements als volgt is: Wanted Alive Or Alive "Lever een op borg vrijgelaten doelwit levend af".

Link to comment
Delen op andere websites

Een op borg vrijgelaten doelwit. Maw een persoon die door de politie is vrijgelaten door een borgsom te betalen die jij dan moet afleveren bij weet ik veel wie. Niet echt een gijzeling, tenzij ik het in een andere context zie dan waarvoor het is bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een op borg vrijgelaten doelwit. Maw een persoon die door de politie is vrijgelaten door een borgsom te betalen die jij dan moet afleveren bij weet ik veel wie. Niet echt een gijzeling, tenzij ik het in een andere context zie dan waarvoor het is bedoeld.
Ik denk dat jij het in de juiste context ziet, aangezien Trevor bountyhunter side-missies heeft. Gijzelen an sich is mogelijk in de zin dat men iemand als levend schild kan gebruiken bij bijvoorbeeld 'n mislukte overval. Gijzelen voor losgeld, is naar mijn weten niet mogelijk. Maar wie weet ..... R* heeft nog lang niet alles laten zien. Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n bountyhunter geval is geloof ik dat iemand ergens voor is gearresteerd. Die zit dan in voorarrest. Een bail bondsman kan je dan betalen om zo iemand tot aan het proces vrij te kopen. Vervolgens, als diegene die uit voorarrest is gekocht, dan niet komt opdagen, wordt 'ie weer opgezocht door die bail bondsman of door iemand in opdracht daarvan. Met het betalen van borg staat die bondsman tenslotte garant dat degene die hij vrijkoopt bij zijn proces wel komt opdagen. Laatstgenoemde, werken voor zo'n bondsman, is wat Trevor volgens mij doet in één van de trailers.

Het is per staat overigens wel iets anders geregeld, ik weet niet precies hoe dat in en om LA gaat.

Mocht je een film daarover willen zien, in de film Jacky Brown draait het om o.a. zo'n bail bondsman. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je iemand kan gijzelen. Bounty-hunting komt idd wel terug, vond dat altijd leuk in RDR. Ik dacht ergens wel gelezen te hebben dat je iemand kon ontvoeren en in je kofferbak stoppen en iemand onder schot kon houden en als menselijk schild gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...