Jump to content

Wanneer de grote GTA V map?


GTAfame

Recommended Posts

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de map van GTA V!

Wanneer zouden we die te weten krijgen,of willen ze die geheim houden tot de release?

Ik kijk niet veel naar spoilers maar als er 1 komt van de map wel..

Hoop alleen niet dat het tegenvalt omdat je er zo veel van verwacht.

Hij kan echt gigantisch zijn natuurlijk wat ik echt hoop, alleen wat ik eerder gelezen had was dat als je ergens in gebouwen kon dat ook mee telde als groter dus misschien is de map zelf niet zo extreem groot maar met alle gebouwen en huizen waar je dan in man wel!

We wachten af...

Link to comment
Delen op andere websites

Die kaart zal denk ik tot aan de release geheim blijven, tot die tijd kunnen we alleen discussiëren hoe hij eruit ziet aan de hand van de vrijgegeven screenshots. Als de map eerder bekend wordt, dan is een topic (wellicht) handig, maar ik denk dat het nu wat aan de vroege kant is. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Op een ander engelstalig soortgelijke website, staat de map al een tijdje.

Dat is dus een fanmade map.

Maar die map is wel best goed om de schaal weer te geven. Want dis is eigenlijk best accuraat aangezien hij is samengesteld via alle vrijgegeven screenshots en hun perspectieven. Los Santos heeft ongeveer de grootte van Liberty City uit IV en heeft daarnaast een 3-4 keer zo groot landelijk gebied ten Noorden liggen. Ruw geschat.

>>> Door .Timothy: :-( <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Op een ander engelstalig soortgelijke website, staat de map al een tijdje.

Dat is een fan-made map, dus niet de echte GTA V-map.

Een groot deel van Los Santos is overigens al bekend. Delen van de map zijn in dit topic te bezichtigen. Voor de gehele map zal je inderdaad moeten wachten tot 17 september.

>>> Door .Timothy: sad2.gif x2 <<<

>>> Door Jesperkaj: hoow.gif<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...