Jump to content

Hij pakt cd niet (gta 4)


SterreJanene

Recommended Posts

Ik probeer gta 4 te installeren alleen bijna voordat de installatie voltooid is komt er een link waarin staat: please insert disc 1 to complete the install. ( de cd zit er in ) kan iemand mij helpen??

Groetjes Sterre

post-137368-0-47274400-1377515549.png

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dvd de eerste keer gaat dan zullen waarschijnlijk wel geen krassen inzitten

Probeer wanneer dvd 1 erin zit naar computer te gaan en dan kijken of de dvd er wel in zit als de dvd erin zit klik en ok en probeer dan autorun uit te voeren.

Bewerkt: door web-coolventje
Link to comment
Delen op andere websites

wanneer hij om dvd 1 vraagt moet je die erin doen disk grabber (of hoe the **** je dat ook noemt) ff dicht en 5minuutjes even laten zitten. pas na die 5minuten op OK drukken mischien dat hij bij jou langer de tijd nodig heeft om hem de 2e keer te herkennen het is onwaarschijnlijk maar je kan het proberen

het kan ook zijn dat het oogje van je computer niet helemaal denderend meer is en dat hij daarom zijn kuren heeft (tenminste heb ik op internet gezien)

Bewerkt: door .Mr.Knowalot.
Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds niet opgelost, ik kom op forums vaker het probleem tegen maar wordt daar over het algemeen ook niet opgelost? Vind het echt vaag aangezien in hem een half jaartje terug heb geleend en hij het de eerste keer wel foutloos kon worden geïnstalleerd. (daarna ook niet meer met geleende dvd's)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...