Jump to content

Is de extra Collectors/Special-edition content het geld waard?

NilsHolgersson

Is de extra Collectors/Special-edition content het geld waard?  

59 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw centen?

• Jazeker, ik ga voor de Collector's Edition!
      13
    • Collector's Edition is me iets te gretig, ik neem de Special Edition.
      29
    • Het zijn skirre tijden, ik koop de reguliere versie van GTA V.
      16
    • Ik koop geen GTA V.
      0
    • Geen mening.
      1

Recommended Posts

Nu we weten wat je zoal extra krijgt bij een collectors- of special edition van GTAV (weet je dat niet, klik dan hier), rijst de vraag of die content onze zuurverdiende centen wel waard is.

collector%27s.jpg

special.jpg

Ik speel zelf met de gedachte om voor de Special Edition te gaan, want dat is wel erg handig dat ze sneller hun skills regeneren en die map erbij, maar aan de andere kant zijn het ook skirre tijden.

Delen op andere websites

Tsja, je hebt aan een kant wel gelijk. Ik ga nu niet mijn zuurverdiende geld allemaal weggooien aan Grand Theft Auto V. Maar er zijn zeker leuke opties bij die ik niet wil missen. Ik vind het zelf echt heel verwarrend wat ik ga kiezen, maar als ik echt niet veel geld wil uitgeven dan ga ik maar voor de normale versie.

Delen op andere websites

Ik had de CE meer dan het geld waard gevonden, maar was niet op tijd om er 1 te bemachtigen helaas. Hierdoor moet ik nog maar even kijken of ik ga voor de SE (ook zeker zijn geld waard) of de normale editie. Vind het alleen jammer dat er geen optie is: ik had de CE of SE willen hebben, maar niet kunnen krijgen. Tot die tijd stem ik even niet.

Delen op andere websites

Ik had op moment van pre-orderen geen geld over voor de CE, dus ben ik prima en tevreden voor de SE gegaan. Sta nog steeds achter die keuze, net wat specialer dan de standaard editie, maar zonder alle overbodige 'troep' (t-shirt, pet) die ik anders toch nooit zou dragen.. Wat betreft de dingen die ik in-game mis: ach, zo heel erg is dat niet, ik ben al blij dat ik de dingen uit de SE ga krijgen!

Delen op andere websites

Het zijn geen skirre tijden voor mij (lol) maar ik ben zuinig met mijn geld en vind de spullen niet echt leuk ofzo. Alleen die blauwdruk vind ik wel cool, maar dat is zo te vinden op internet om op te kijken (er staan extra info en collectables op toch?).

Delen op andere websites

Special Edition is z'n prijs wel waard. Maar iets duurder dan de standaard versie en bied 'n paar leuke extra';s. Collector's edition vind ik echt te duur, alk had ik graag die CarbonRS Sportsbike en de Hotknife HotRod gehad. Maar om daar nu meer dan het dubbele voor te betalen. Nee dank je, ik sla deze ff over.

Delen op andere websites

Materiëel en logisch bekeken: Nee

Als doorgeslagen GTA-fan: Ja

Ik heb van het begin gezworen om de CE te kopen, ongeacht wat er in zat. Ik kan best begrijpen dat er velen zijn die het een wat magere buit vinden, maar het blijft wel de CE van GTA V, de enige GTA die we in een tijdsvenster van ±6 jaar zullen krijgen en dan mag het van mij ook even wat meer kosten.

Delen op andere websites

Ik ga de gewone versie op de dag zelf gewoon gaan kopen, meer heb ik niet nodig. Die fysieke goodies raak ik toch kwijt of blijven ergens rondslingeren en de in game goodies zullen waarschijnlijk toch nog apart te koop zijn, lijkt me. Als ik de behoefte zou voelen, koop ik ze dan wel

Delen op andere websites

Joh, dat wist ik niet eens. :puh: Pre-orderen doe ik sowieso, ben er altijd wel blij mee als je wat extra's krijg.

Ik hoop dat er na verloop van tijd een DLC komt waardoor je ook 25% special ability krijgt enzo krijgt, daar zou ik ervoor over hebben.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...