Jump to content

Is de extra Collectors/Special-edition content het geld waard?


NilsHolgersson

Is de extra Collectors/Special-edition content het geld waard?  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Jouw centen?

    • Jazeker, ik ga voor de Collector's Edition!
      13
    • Collector's Edition is me iets te gretig, ik neem de Special Edition.
      29
    • Het zijn skirre tijden, ik koop de reguliere versie van GTA V.
      16
    • Ik koop geen GTA V.
      0
    • Geen mening.
      1


Recommended Posts

Tja, als PC-gamer zit ik logischerwijs nog niet te twijfelen over welke editie ik aan zal schaffen. Mocht al dit moois later ook nog voor de PC verschijnen, neig ik toch naar de SE of de normale editie. De CE wordt 't sowieso niet, ik ga geen tientalen euro's neertellen voor enkele goodies - die ik waarschijnlijk toch niet gebruik - en een paar voertuigen. Die blueprint daarentegen ziet er wel gaaf uit, dus daar zou ik wel wat extra tientjes voor willen geven.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er van overtuigd dat ik de normale editie had besteld en toen zag ik tot mijn grote geluk dat ik de special edition heb. Ik heb getwijfeld om de collectors edition te nemen, maar die is toch echt te duur. Ik was ervan overtuigd dat ik daarna de normale editie had genomen, maar kennelijk niet dus :)

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Special Edition is voldoende qua extra's.

collectors edition is veel te duur naar mijn zin.

(klinkt raar vanwege mijn nickname,maar het is het dubbele tov de gewone versie en de SE is "slechts" 2 tienjes meer)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch SE bestelt via dixons (10€ meer vind ik wel normaal voor artbook en alle extras).

Edit: ik had normale versie bestelt via gamemania voor 59,90 (ik had mijn oude games verkocht anders had ik het wel via webshops bestelt voir minder).

Bewerkt: door AOSY86
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik nog een kortingsbon van 50 E had liggen voor GameMania (was cadeautje, niet voor ouwe games inleveren :puh: ) en het "skirre tijden" zijn (die kende ik nog niet :7 ) heb ik het belachelijk hoge bedrag van 10 E neergeteld voor de gewone GTAV. Een rib uit m'n goddelijk lichaam waar ik nu nog van bij moet komen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een rib uit m'n goddelijk lichaam waar ik nu nog van bij moet komen. loveit.gif

Kijk, Dit vindt ik jammer. Kom dan even naar Emmen dan wil ik je wel ondersteunen d.m.v. van een donatie van €0,01 . Anders wens ik je veel sterkte in deze moeilijke tijden.
Link to comment
Delen op andere websites

Skirre tijden zijn het niet zozeer voor mij, maar ik heb eigenlijk nog nooit een Special- of Collector's Edition gekocht, en dat ben ik nu ook niet van plan te doen. Ja, leuk, een New Era petje, een opbergtasje, een hotrod en wat andere prullaria, maar daar ga ik geen extra geld voor neertellen. Die grote landkaart lijkt me wel erg tof, maar waarschijnlijk gaat dat net als met SA en IV, en belanden ze ergens tussen de ontelbare tijdschriften die ons huishouden rijk is. Standard Edition it is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...