Jump to content
Joriz

Donderdag nieuwe #GTAV trailer online!

Rockstar Games heeft zojuist aangekondigd donderdag met een nieuwe Grand Theft Auto V trailer te komen. Na diverse eerdere trailers en gameplay video's is de trailer die donderdag online komt 'the official trailer'. De trailer komt donderdag 29 augustus om 17:00 online.

gallery_1_5_56266.jpg

Mocht je nog geen console hebben voor GTAV dan kan je, indien je dat nog niet hebt gedaan, meedoen met de 10-jaar GTAGames.nl-actie en daarmee een Playstation 3 winnen!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Nice! :D Gelukkig hoeft Rockstargames weinig gamers aan te trekken om gta 5 te kopen want het is nu al populair. Game van het jaar gaat het worden! :D Die trailers zijn gewoon om ons te amuseren :puh: Rockstargames hoeft geen aandacht meer, die hebben ze al. Al een hele jaar lang :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ander psychisch puntje van aandacht is toch ook wel... Wat als eerste te doen nadat de eerste paar missies klaar zijn? Sporten, duiken, vliegen, touren? Het is teveel, kan niet kiezen... :7

Je begint met wat het dichtst bij je huidige positie is. Zo kies ik nu ook de missies in GTA:IV uit. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ander psychisch puntje van aandacht is toch ook wel... Wat als eerste te doen nadat de eerste paar missies klaar zijn? Sporten, duiken, vliegen, touren? Het is teveel, kan niet kiezen... :7
Oma's omver rijden toch! :clown:

Prachtige reactie

Maar wat ik een keertje ga doen is gwn een blokje om wandelen

en rondom mij kijken, als was ik het personage, om te zien wat er allemaal gebeurd,

hoe levendig de wereld van GTA V is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan van die korte trailers van games op tv die eigenlijk niks laten zien.

Dus ik hoop dat 1, het geen samengestelde trailer is, en 2, dat ie gewoon lang is. Iets voor op verkoop site's, iets wat de mensen aan trekt.

Maar ik heb er zin in!

Op't moment nog 7,5 uur wachten :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...