Jump to content
Joriz

Donderdag nieuwe #GTAV trailer online!


Rockstar Games heeft zojuist aangekondigd donderdag met een nieuwe Grand Theft Auto V trailer te komen. Na diverse eerdere trailers en gameplay video's is de trailer die donderdag online komt 'the official trailer'. De trailer komt donderdag 29 augustus om 17:00 online.

gallery_1_5_56266.jpg

Mocht je nog geen console hebben voor GTAV dan kan je, indien je dat nog niet hebt gedaan, meedoen met de 10-jaar GTAGames.nl-actie en daarmee een Playstation 3 winnen!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

de reden dat dit de officiele trailer is

zit em in het feit dat de game nu officieel klaar is

what you see is what you get deze keer

kijk naar de trailers van IV nico's haar was de eerste paar trailers anders minder afgemaakt zeg maar

dat zal nu hetzelfde zijn de puntjes staan op de i

Bewerkt: door WilsKracht

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben benieuwd! Inderdaad een goeie call gemaakt hier boven, wat we nu gaan zien is écht af op grafisch gebied.

Ik heb eerlijk gezegd geen specifieke wensen meer over wat te zien, er is al zoveel getoond.. Ik hoop maar dat ik bij het spelen straks niet teveel zo'n "oh ja, dit" en "oh ja, dat" gevoel heb en dat er nog meer dan genoeg over is wat we nog niet hebben gezien.

Ander psychisch puntje van aandacht is toch ook wel... Wat als eerste te doen nadat de eerste paar missies klaar zijn? Sporten, duiken, vliegen, touren? Het is teveel, kan niet kiezen... :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...