Jump to content

Clash of Clans


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crazy-Ghost

    9

  • ERRWINS

    8

  • TheuNauz

    6

  • Ezra24rct3

    4

Hoe kan ik een screenshot van mijn mobiel hier plaatsen? Dan kan ik mijn dorp laten zien. Die ik 2 maanden niet heb aangeraakt :puh:.

Edit: Ik snap het.

Dit is mijn dorp:

5jv05k.png

Er zijn lekker veel bomen :puh:.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik een screenshot van mijn mobiel hier plaatsen? Dan kan ik mijn dorp laten zien. Die ik 2 maanden niet heb aangeraakt :puh:.

Edit: Ik snap het.

Dit is mijn dorp:

5jv05k.png

Er zijn lekker veel bomen :puh:.

Nice. Weghalen die bomen! :puh: Waarom speel je niet meer?

Als het te groot wordt, neemt mijn plezier in het spel af denk ik :(

Hmm. Dat dacht ik ook maar dat valt wel mee. Het is inderdaad minder leuk naarmate updates steeds langer gaan duren, maar gelukkig zijn de wars er nu eindelijk en ben je daarmee dagelijks zoet. Het blijven streven naar groter, sterker en beter moet wel in je zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn optiek vind ik het niet echt realistisch meer zodra de paarse muren aan bod komen. Gouden muren wil nog wel maar die paarse muren maakt het echt fictief en dat vind ik erg jammer.
Daar moet je een beetje door heen prikken; het hele spel is fictief. Snap wel wat je bedoeld, maar tovenaarstorens bestaan volgesmij ook niet, ik heb nog nooit een draak gezien en naar mijn weten zit er ook geen roze stofje in de grond waarmee je troepen kunt trainen. Persoonlijk hou ik ook helemaal niet van fictieve spellen (m.u.v. Halo) maar ik moet af en toe de tijd zien te doden met m'n telefoon hè.. :puh: Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet van fictie houdt raad ik je Boom Beach aan. Het is van de zelfde makers en lijkt er erg veel op, alleen is het iets echter en vindt ik de opdrachten ook veel leuker.

De single-player is bij Boom Beach inderdaad beter, maar de multiplayer is echt heel slecht. Die zit er überhaupt bijna niet in, en dat is net hetgeen wat ik zo leuk vind bij Clash.

Mijn dorp op Boom Beach:

2v0eiwx.png

Om er een ideetje bij te vormen ERRWINS :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt misschien heel slecht maar ik heb op Hyves des tijds heel veel Happy Harvest gespeeld, dat vond ik super leuk. Totdat het op een gegeven moment een soort van betaald werd omdat je bijna niet verder kwam als je gratis speelde.

36594.jpg

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is HAYDAY wat voor jou. Het lijkt er veel op en het is van de makers van ClashOfClans.

Ik speel trouwens geen ClashOfClans meer omdat iedereen stopte uit mijn vriendenkring. Dat hield mij bij ClashOfClans. In je eentje vind ik het niet leuk.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet van fictie houdt raad ik je Boom Beach aan. Het is van de zelfde makers en lijkt er erg veel op, alleen is het iets echter en vindt ik de opdrachten ook veel leuker.
De single-player is bij Boom Beach inderdaad beter, maar de multiplayer is echt heel slecht. Die zit er überhaupt bijna niet in, en dat is net hetgeen wat ik zo leuk vind bij Clash. Mijn dorp op Boom Beach:

2v0eiwx.png

Om er een ideetje bij te vormen ERRWINS :)

Volgensmij gaan ze dat nog toevoegen en ERRWINS zei net ook dat hij vooral van de singleplayer houdt, dus het past denk ik wel bij hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...