Jump to content

Expeditie Robinson 2013


NandroDavids

Recommended Posts

Vanavond is het weer zover: een nieuw seizoen Expeditie Robinson gaat van start! Dit jaar vanaf een eilandje (of meerdere) in Maleisië, waar Bekende Nederlanders zelf hun voedsel zullen moeten verzamelen (en heel lafjes iedere dag wat bloem, rijst en drinkwater krijgen), zonder enige luxe moeten leven (en heel lafjes af en toe in een luxe hotel of zelfs resort mogen verblijven) en zolang mogelijk in het spel moeten blijven door zware proeven te doorstaan en tactisch te stemmen (en daarbij heel lafjes complotten vormen). Kortom: dat belooft weer veel!

Enkel BN'ers dit jaar, geen Vlamingen meer, en ik ben daar wel blij mee. Niet zozeer omdat ik een hekel zou hebben aan Vlamingen, maar nu is de kans toch groter dat je de 'Bekende' deelnemers ook echt kent. En wie zijn die deelnemers dan? Nou, ik zet ze even voor je op een rijtje:

Kees Boot (acteur)

Sef (rapper)

Edith Bosch (oud-judoka)

Veronica van Hoogdalem (presentatrice)

Everon Jackson Hooi (acteur)

Geraldine Kemper (presentatrice)

Hans Ubbink (mode-ontwerper)

Jan Versteegh (verslaggever)

Sanne Vogel (actrice)

Valentijn de Hingh (model)

Nega (rapper)

Geza Weisz (acteur)

Anna Alicia Skilas (danseres/presentatrice)

Zimra Geurts (model/playmate)

Goed, zoals gezegd: 'Bekende' Nederlanders, want wie de fuck zijn die Van Hoogdalem, Hooi, Ubbink, Versteegh, De Hing en Skilas? Ik weet het niet. Misschien dat ik ze vanavond wel herken, maar ik ken ze niet bij naam. Verder is het natuurlijk een prettig vooruitzicht om een keer niet te hoeven googelen om Zimra Geurts in bikini te zien, en wellicht dat het ook niet verkeerd is om Geraldine Kemper en Sanne Vogel op die manier te zien. Oh, en het spel lijkt me verder ook wel interessant om te volgen.

De presentatie is in handen van Dennis Weening (helaas) en Evi Hanssen (jeej!), die als enige nu België vertegenwoordigt, en ik zou niemand kunnen verzinnen die dat beter kan.

Vanaf vanavond, iedere donderdag om 20:30 uur op RTL5, met vanavond eerst het introduceren van alle deelnemers.

Wie gaat dit nog meer volgen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    18

  • NandroDavids

    17

  • Nyltje

    11

  • Silverbyte

    7

Zimra, Geraldine, Sanne. :eten:De Hingh is op zich ook best een mooie vrouw, maar wetend dat zij ooit een man was kan ik er toch niet helemaal van genieten.

Vind het persoonlijk ook helemaal niet erg dat er deze keer louter Nederlanders meedoen. Niet eens zozeer omdat Vlamingen naar zijn (zijn ze wel! :Y ), maar omdat je dan geen 'kamp België vs kamp Nederland'-taferelen krijgt. Altijd die eeuwige rivaliteit omdat de ene groep een spraakgebrek heeft, bah. :t

Link to comment
Delen op andere websites

maar nu is de kans toch groter dat je de 'Bekende' deelnemers ook echt kent.

Edith Bosch, Geraldine Kemper, Sanne Vogel en Zimra Geurts waren de enige die ik van naam kende. Verder heb ik er weer zin in, vind het altijd een leuk programma om te kijken. Ik hoop enkel dat er niet teveel "eet 4 koeienogen"-opdrachten in zitten, evenals "prijzen" als een nacht in een luxe hotel. Dat soort dingen vind ik er niet bij passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, zoals gezegd: 'Bekende' Nederlanders, want wie de fuck zijn die Van Hoogdalem, Hooi, Ubbink, Versteegh, De Hing en Skilas?

Hooi is voor een grooooot deel van Nederland juist heel bekend als Bing uit GTST, waar hij inmiddels 7 jaar (!) in speelt. Dus ik denk bij het algemeen publiek het bekendst van allemaal.

Zou het wel willen volgen, maar heb er gewoonweg geen tijd voor. Ik vindt soort dingen vooral leuk om dan helemaal te volgen, slechts her en der een aflevering werkt voor mij niet. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, zoals gezegd: 'Bekende' Nederlanders, want wie de fuck zijn die Van Hoogdalem, Hooi, Ubbink, Versteegh, De Hing en Skilas?

Hooi is voor een grooooot deel van Nederland juist heel bekend als Bing uit GTST, waar hij inmiddels 7 jaar (!) in speelt. Dus ik denk bij het algemeen publiek het bekendst van allemaal.

Zou het wel willen volgen, maar heb er gewoonweg geen tijd voor. Ik vindt soort dingen vooral leuk om dan helemaal te volgen, slechts her en der een aflevering werkt voor mij niet. boos.gif

Uitzending gemist of opnemen met je UPC of weet ik veel tv kast wat je hebt. ;) Als je het hebt tenminste :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kende ik alleen Skilas en Ubbink niet. Het zijn lang niet allemaal A-celebrities, maar als je een beetje wegwijs bent in medialand zou je ze bijna allemaal moeten kennen.

Grappig om te vertellen is misschien wel dat Versteegh een bekende is hier in Gouda. Hij heeft hier namelijk een paar jaar als sportleraar gewerkt op een middelbare school, tot hij eruit werd geknikkerd omdat hij een affaire had met een leerlinge. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kende ik alleen Skilas en Ubbink niet. Het zijn lang niet allemaal A-celebrities, maar als je een beetje wegwijs bent in medialand zou je ze bijna allemaal moeten kennen.

Jep, het viel mij uiteindelijk ook mee. Voor mij ook alleen Skilas en Ubbink, én Hooi. Oh, en we hebben dus nog die twee aan het eind op de boot, en dat zijn...

... Paulien Huizinga (presentatrice) en Robert Kranenborg (kok).

Link to comment
Delen op andere websites

Potdikke, nog 2 extra deelnemers...iemand die ze herkende?

Verder uiteraard geen aflevering om te onthouden, dit was puur ter introductie. Volgende week begint het echt :)

Volgens mij was die man die ene bekende kok.

EDIT: oh had je spoiler niet gezien

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn lang niet allemaal A-celebrities, maar als je een beetje wegwijs bent in medialand zou je ze bijna allemaal moeten kennen.

Toen ik uiteindelijk vandaag de aflevering terugkeek, herkende ik eigenlijk meteen wel de resterende personen. Alleen die Valentijn niet, maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje een engerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vrees dat ik al af ga haken met het volgen van dit seizoen :(

Vorige week donderdagavond moest ik werken, zaterdagavond was ik niet in de gelegenheid om de herhaling te zien, en RTL Gemist werkt voor geen meter. Morgenavond weer werken, en dan heb ik dus al de eerste 2 echte afleveringen gemist... dan hoeft het voor mij niet meer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...