Jump to content

Expeditie Robinson 2013


NandroDavids

Recommended Posts

Zimra is, als je kijkt naar de proeven, verreweg de slechtste kandidaat, maar ze speelt het inderdaad reteslim door vrijwel eigenhandig Geza naar huis te sturen. Het had nog heel anders af kunnen lopen, aangezien Kees op het laatst besloot om toch voor Paulien te gaan. Begrijpelijk ook wel, na de vorige eilandraad was hij overmand door emoties en dan maak je niet de beste plannen. Spanningen in het kamp lijken redelijk bedaard, ben benieuwd of er volgende week weer voor opschudding gezorgd gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    18

  • NandroDavids

    17

  • Nyltje

    11

  • Silverbyte

    7

Spanningen in het kamp lijken redelijk bedaard, ben benieuwd of er volgende week weer voor opschudding gezorgd gaat worden.

Ik mag het hopen, want dat maakt dit seizoen naar mijn idee absoluut de moeite waard om te kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de afgelopen aflevering een beetje tam. Iedereen rolde er doorheen, Hans won de proeve, Zimra bakte er weer niks van, Paulien wist al lang en breed dat ze naar huis ging; totaal geen spektakel. Natuurlijk is er het samenzweren van de dames, maar eerst maar eens zien hoe lang dat stand houdt. Verder werd het even spannend toen Hans voorstelde om Zimra weg te sturen, maar dat was loos alarm. Ik vermoed wel dat zij er uit gaat de volgende aflevering, of er moet iets vreemds gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen aflevering was inderdaad een stuk minder spectaculair. Mooi moment toen de dames in het woud een complot aan het smeden waren terwijl een paar honderd meter verderop Kees stelde dat het nu écht afgelopen was met het gekonkel, hehehehe. Ben benieuwd wat er donderdag gaat gebeuren!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop enkel dat er niet teveel "eet 4 koeienogen"-opdrachten in zitten, evenals "prijzen" als een nacht in een luxe hotel. Dat soort dingen vind ik er niet bij passen.

En ja hoor, daar was ie; het resort! Gelukkig dan maar dat het niet Hans en Kees waren die we zagen badderen, maar de dames. Ik hoop wel dat Kees overleeft tot aan de finale, hij is toch degene die ik het het meeste gun.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig lijkt het een eenmalige prijs te zijn, dat resort, want zo veel luxe hoort natuurlijk niet. Wel netjes dat RTL de kritische kijker paaide door Geraldine goed te laten zien.

Ik hoop ook dat Kees het redt tot in de finale, maar dat zal lastig worden met alleen nog vrouwen op het eiland. Dan is een complotje snel geregeld, lijkt me. En ik hoop dat Zimra er nu toch echt uit gaat. Knap gespeeld, tactisch sterk, maar verder niet de persoon die ik dit seizoen wil zien winnen. Daarvoor hoop ik toch op Kees, Geraldine of Edith.

Link to comment
Delen op andere websites

Doei tieten Zimra zwaaien.gif Niemand die het raar vond dat zij er uit ging, zij zelf niet het minst. Wat de proeve betreft had ik niet verwacht dat Geraldine zou winnen, ik had Anna Alicia in gedachte. Ik verwacht nu trouwens wel dat zij het langst op de evenwichtsbalk zal blijven staan. Ze heeft het voordeel dat ze niet afgeleid wordt van bewegende tegenstanders, maar ze heeft het nadeel dat ze een val niet ziet aankomen, want dan beweegt die balk ineens. Het blijft spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

Doei tieten Zimra zwaaien.gif

Toch jammer :puh:

Zojuist de herhaling gezien, en eigenlijk gebeurde wat je kon verwachten: Zimra won de proef niet en werd er dus uit gestemd. Verder niet echt een heel interessante aflevering wat mij betreft, want ik vind dit soort proeven nooit zo tof. Beetje blijven staan, volgende week die evenwichtsbalk... geef mij maar wat spectaculairdere proeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de evenwichtsbalk zal er toch nog een soort van proef komen om uit te maken wie er als derde aan de finale wordt toegevoegd. Laten we hopen dat die proef een beetje leuk is. We hebben al wat beelden kunnen zien van de finale, en het ziet er op zich wel leuk en gevarieerd uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer van Zimra, man wat een fijne boezem. _O_

Vond afgelopen aflevering een beetje tam. Merk dat dit seizoen erg inconsistent is wat betreft de entertainmentwaarde van de afleveringen. Evenwichtsbalk belooft ook een langdradig gebeuren te worden. Het is hopen dat Kees wint, en dan verder nog even naar Geraldine en Anna-Alicia kijken. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook het enigste wat ik d'r aan ga missen, d'r boezem. Ik heb qua hoofd & lichaam veeeeel liever Geraldine, wow, dat is er toch ook wel een, veel leuker om naar te kijken zonder make up dan Zimra.

Ik hoop echt dat Kees de finale haalt maar ik acht de kans niet zo groot, ik denk alleen dat de balk tussen Kees & Anna gaat en dat Anna dan naar de finale gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

In verband met het Sinterklaasfeest heb ik gister niet gekeken, maar had ik het opgenomen. Kijk ik gisteravond nog even gauw AD.nl, zie ik daar heel groot staan dat Anna Alicia en Edith naar de finale waren. Weg spanning...

Dat van de evenwichtsbalk had ik al zien aankomen, daar zat geen verrassing in. En wat dat pijl en boog schieten, ik denk dat Kees te gehaast is gaan schieten. Hij dacht met de 5 punten voorsprong de wedstrijd te hebben gewonnen, maar nooit aan een lucky shot van Edith gedacht. En ach, dat zij in de finale zit is ook wel leuk.

Wat mij tot nu toe het meeste opviel aan de finale, was dat (volgens mij) toen ze weg peddelden van het eiland, hun tassen op het vlot lagen, en toen ze bij het finalespel aankwamen, lagen die er niet meer op. Rara politiepet, watskebeurt... Het finalespel tot nu toe kent een hoop variatie, maar echt moeilijk is het volgens mij niet, eerder een kwestie van uithoudingsvermogen. Maar zoals het er nu uitziet, kan iedereen nog winnen, en dat is wel zo leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...