Jump to content

Expeditie Robinson 2013


NandroDavids

Recommended Posts

Ik kijk dit seizoen echt voor het eerst ELKE aflevering en ik heb dus even een vraag (sommige zullen nu echt denk van 'WTF!', mr goed..) : Wat is de samensmelting? puh2.gif

De samensmelting is het moment dat de kampen samengevoegd worden tot 1 kamp. Iedereen bij elkaar op 1 eiland dus, in dit geval ook degene die dan nog op Duivelseiland zit, en vanaf dan wordt er niet meer in teams maar individueel gestreden smile3.gif

Ohw cool! Bedankt voor de, vooral duidelijke uitleg! :D

Ik heb trouwens 2 mensen die gwn echt moeten blijven een man en een vrouw.

Jan omdat hij gwn geinig is. (net als op Pow News :puh:)

En Zimbra, want dat is gwn leuk om naar te kijken. :puh::tu:

De rest vind ik ook wel okay zoals Kees en Hans.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    18

  • NandroDavids

    17

  • Nyltje

    11

  • Silverbyte

    7

Wat een beest, die Edith Bosch... hoe ze in een paar seconden zich uit het zand worstelde, ongekend.

Ik vond 't tof dat ze dat feestmaal wat hebben vergald door nog 2 personen aan die paal te laten hangen. Tot nu toe vond ik 't vaak wat misplaatst. Ja, je hebt 2 weken overleefd op een eiland, maar om dan zo'n feestmaal te krijgen, kom op, dat is niet het Robinson-idee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een beest, die Edith Bosch... hoe ze in een paar seconden zich uit het zand worstelde, ongekend.

Je hoeft niet 'Hallo' te zeggen tegen haar als ze wilt winnen. :puh:

Ik vond 't tof dat ze dat feestmaal wat hebben vergald door nog 2 personen aan die paal te laten hangen. Tot nu toe vond ik 't vaak wat misplaatst. Ja, je hebt 2 weken overleefd op een eiland, maar om dan zo'n feestmaal te krijgen, kom op, dat is niet het Robinson-idee puh2.gif

Hoelang moeten ze nu nog, tot de finale?

Hup Jan hup Zimra! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie aflevering :)

Jan is wel heel sterk, het kan niet anders of er gaat een complot komen tegen hem... althans, als-ie een keer niet de immuniteit wint. Tof om te zien hoe Sef er uit werd gewerkt, en hoe hij het zelf opvatte. Da's dus echt gewoon het spel, en zo hoort het wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Was inderdaad een hele mooie aflevering; Leuk om te zien dat Kees zijn race won. Ik had trouwens niet verwacht dat de taktiek van Edith toch goed zou werken, maar ja, ze had buiten Kees gerekend. En dan de stemming, man wat spannend. Bij mij thuis hoopten we echt dat Sef er uit zou gaan, en gelukkig bleken de vier van winnaarseiland voldoende extra stemmen te hebben ingeleverd. Ik ben nu wel benieuwd met wie Geza gaat samenzweren.

Ik hoop trouwens niet dat ze voor de winnaars al te gekken "prijzen" hebben. Dat van vandaag kon nog wel, maar ik vrees dat er nog mensen naar een hotel worden gestuurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop trouwens niet dat ze voor de winnaars al te gekken "prijzen" hebben. Dat van vandaag kon nog wel, maar ik vrees dat er nog mensen naar een hotel worden gestuurd.

Dat viel gelukkig mee: nog geen hotel :)

Ligt het trouwens aan mij, of wordt er dit jaar tot in het extreme tactisch gespeeld? Kan natuurlijk mede komen door al die extra stemmen die in het spel zitten, maar toch, ik vind het wel heel ver gaan. Wel tof overigens, daar niet van. Jan die hier ongelooflijk genaaid wordt, maar ja, dat deed hij zelf vorige week. Logisch gevolg dit. Wel jammer voor het spel uiteindelijk denk ik, maar voor nu wel erg leuk. Kees is overigens fantastisch :D

De proef viel me wel wat tegen. Ze vonden het wellicht leuk, zo'n kinderspelletje, maar ik vond het niet echt Robinson-achtig...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk echt al zolang als ik me kan herinneren naar Expeditie Robinson, maar zo tactisch en sluw heb ik het nog nooit meegemaakt. Tegenover elk pact staat weer een ander pact, en de kandidaten switchen echt continu van 'kamp'. Sommige mensen worden wel erg persoonlijk, maar eigenlijk vind ik het wel tof dat het er dit seizoen zo fel aan toe gaat. Het was voorheen vaak nogal tam, maar dit jaar kunnen ze elkaar wel opvreten. Jammer dat Jan eruit ligt, vond hem een van de meest sympathieke kandidaten die het gewoon reteslim speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook eindelijk de aflevering van vorige week gezien (en expres dit topic niet gelezen) en wat ging het er heftig aan toe. Als blikken konden doden was Paulien inmiddels heel diep begraven; Kees was woedend en dat maakt hem in mijn ogen de mooiste winnaar. En hoewel iedereen met iedereen samenspant en sommigen zo flexibel zijn als een tuinslang (Geraldine) heb ik vooral iets tegen Geza. Verder denk ik dat Edith en Zimra wel eens ver kunnen komen, juist omdat het twee deelnemers zijn die zich niet zo in de discussie mengen. Hoewel Zimra dan wel weer moet oppassen dat ze zichzelf niet uitschakelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder denk ik dat Edith en Zimra wel eens ver kunnen komen, juist omdat het twee deelnemers zijn die zich niet zo in de discussie mengen. Hoewel Zimra dan wel weer moet oppassen dat ze zichzelf niet uitschakelt.

Ben het hier zó mee eens, dacht precies hetzelfde. Overigens hoop ik dat die Paulien er meteen wordt uitgestuurd. Natuurlijk, het is slim, maar zó triest en schijnheilig van haar. Ben echt benieuwd naar de volgende aflevering, wordt die nog heftiger?

Link to comment
Delen op andere websites

Kees is overigens fantastisch icon_mrgreen.gif

Idd, hij disst iedereen gwn een beetje uit, dat is zo grappig! En dan zijn hoofd, hij heeft echt het hoofd wat hij altijd speelt, een sagerijn ofzo. :puh:
De proef viel me wel wat tegen. Ze vonden het wellicht leuk, zo'n kinderspelletje, maar ik vond het niet echt Robinson-achtig...

Ik vond het spel best leuk, vooral die reactie van Zimra. :puh: En ik ging helemaal stuk toen Geza op z'n plaat ging! Whahaha! xD

Ik vind het alleen echt heel erg triest van Paulien, niet eerst A zeggen en dan vervolgens B doen.

Idd, ach ja... Vrouwen...

Ik kijk echt al zolang als ik me kan herinneren naar Expeditie Robinson, maar zo tactisch en sluw heb ik het nog nooit meegemaakt. Tegenover elk pact staat weer een ander pact, en de kandidaten switchen echt continu van 'kamp'. Sommige mensen worden wel erg persoonlijk, maar eigenlijk vind ik het wel tof dat het er dit seizoen zo fel aan toe gaat. Het was voorheen vaak nogal tam, maar dit jaar kunnen ze elkaar wel opvreten. Jammer dat Jan eruit ligt, vond hem een van de meest sympathieke kandidaten die het gewoon reteslim speelde.

Tsjaa... De Belgen... :puh:

Verder denk ik dat Edith en Zimra wel eens ver kunnen komen, juist omdat het twee deelnemers zijn die zich niet zo in de discussie mengen. Hoewel Zimra dan wel weer moet oppassen dat ze zichzelf niet uitschakelt.

Ja klopt, maar Edith mag Zimra niet! Dus misschien zou daar ook nog wat gebeuren? Al denk ik dat niet, maar je weet nooit..!
Link to comment
Delen op andere websites

Verder denk ik dat Edith en Zimra wel eens ver kunnen komen, juist omdat het twee deelnemers zijn die zich niet zo in de discussie mengen. Hoewel Zimra dan wel weer moet oppassen dat ze zichzelf niet uitschakelt.

Ja klopt, maar Edith mag Zimra niet! Dus misschien zou daar ook nog wat gebeuren? Al denk ik dat niet, maar je weet nooit..!

Mwa, dat valt volgens mij wel mee; het klopt dat Edith de eerste keer na de samensmelting op Zimra stemde, maar ze zei er ook bij dat ze dat deed omdat ze (nog) geen klik met haar had. Zimra was tenslotte pas net weer aan de club toegevoegd. Dus ik denk dat dat niet mogen wel meevalt. Ik denk zelfs dat Zimra ver kan komen, juist omdat ze tactisch niet de sterkste lijkt. Bovendien heeft ze een hoop stemmen, en is ze dus interessant als bondgenoot in complotjes. Ze komt redelijk naïef over wat dat betreft, en is een makkelijk slachtoffer. Zo komt ze in ieder geval op mij over, misschien verandert dat allemaal nog.

Link to comment
Delen op andere websites

De aflevering van vandaag maakt toch wel duidelijk dat Zimra de minste "Robinson" is van alle deelnemers. Maar aan de andere kant goed om te zien dat ze het tactische spel wel door heeft en zo ongeveer in haar eentje Geza naar huis stuurde; die zag hij zeker niet aankomen.

Ook bijzonder dat na de vorige heftige eilandraad er dit keer helemaal geen complotten werden gesmeed. Het leek wel alsof niemand het aandurfde en men bij voorbaat al berustte in de uitslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...