Nyltje Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Ik denk dat Geraldine wint. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) Ik denk dat Geraldine wint. Ik denk zelf ook Geraldine of Edith. Bewerkt: 8 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik denk dat Geraldine wint. Ik denk zelf ook Geraldine of Edith. En als je er één moet kiezen?Waarom denk je trouwens niet dat Anna wint? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik denk dat Geraldine wint. Ik denk zelf ook Geraldine of Edith. En als je er één moet kiezen?Waarom denk je trouwens niet dat Anna wint? Weet ik eigenlijk niet. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Edith wint Expeditie Robinson 2013! Bewerkt: 12 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Venzio Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Edith wint Expeditie Robinson 2013! Bedankt voor de spoiler in de statusupdates vriend! EDIT: Programma hoeft voor mij dus ook niet meer teruggekeken te worden, helaas... Bewerkt: 12 december 2013 door Venzio Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Edith wint Expeditie Robinson 2013! Bedankt voor de spoiler in de statusupdates vriend! Is al weg, sorry! Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Allemaal door Nega. Best gek hoe alles kan lopen, Edith was er in principe als eerste uit. Trouwens wel grappig hoe spannend ze het kunnen maken! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Mooie winnaar Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Mooie winnaar Dat. Niet een keer won ze een proef, maar ik denk dat ze er het vaakst dicht bij zat. Verder was ze zo ongeveer de enige die niet aan complotten deed, maar gewoon stemde op haar eigen gevoel. Dat ze de laatste aflevering zo doen is op zich wel leuk, dat je van de deelnemers hoort waarom ze bepaalde dingen deden. Maar elke keer weer vraag ik me af waarom dat in een studio moet. Wat ik heel leuk vond om terug te zien was dat stukje van Zimra; dat ze die fles met een reclameboodschap in de zee gooide, echt kostelijk. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Het was toch al uitgelekt dat Geraldine had gewonnen, lol. Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Mooie winnaar Dat. Niet een keer won ze een proef, maar ik denk dat ze er het vaakst dicht bij zat. Verder was ze zo ongeveer de enige die niet aan complotten deed, maar gewoon stemde op haar eigen gevoel. Ja klopt, daarom vind ik haar de terechte winnaar. Het was toch al uitgelekt dat Geraldine had gewonnen, lol. Is dit een grap? Bewerkt: 13 december 2013 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.