Jump to content
Joriz

IGN heeft eerste Hands-On ervaring met #GTAV!


IGN heeft weer de luxepositie gehad om als één van de eerste Grand Theft Auto V te spelen. In een maar liefst vier pagina's tellende Hands-On over Grand Theft Auto vertellen ze wat hun ervaring met dit nieuwe spel is en wat ze allemaal is opgevallen.

In de video vertellen Alex Simmons en Daniel Krupa van IGN wat ze is opgevallen

De opvallende puntjes samengevat:

  • Grand Theft Auto V heeft nog meer detail dan de voorgaande games van Rockstar Games
  • Een van de eerste missies heet Repossession. In deze missie dienen Franklin en zijn maat Lamar voor Simeon Yatarian (een Armeense autodealer) een motor dienen terug te eisen die een klant nooit heeft betaald.
  • In de missie Three’s Company speel je als eerst met alle personages waar je een FIB getuigen uit een gebouw wordt ontvoerd. Dit is de bekende missie waarbij je hangend aan een heli al abseilend en jumpend het gebouw binnen gaat.
  • In de missie Derailed overvalt Michael met de hulp van Trevor een trein! Waar hij goudstaven jat.
  • In de missie Nervous Ron is Trevor weer op zijn best. Hij is boos op leden van The Lost MC die zijn woonwagen omver hebben gehaald en spullen hebben kapot gemaakt.
  • In de missie Vinewood Babylon dient Michael een pakketje uit een privéjet te krijgen. Echter vliegt het vliegtuig nog in de lucht. Kortom Micheal en Trevor dienen het vliegtuig omlaag te krijgen zodat het pakketje kan worden overgenomen.
  • Chop, de hond van Franklin, zal ook in gevechten zijn rol hebben en aanvallers afleiden en bijten.
  • Je hebt vaak de optie of je als Michael, Trevor of Franklin speelt. Hierin schijn je veel vrijheid te hebben (ook juist in de missies). Zodat je kan doen waar je zin in hebt of wat op dat moment het handigst is voor de missie.

Bron: IGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vier pagina's in het Engels? Dan wacht ik nog wel twee weken. :puh:

Geen kaas gegeten van Engels? :puh:

---

Hoewel ik de kernpunten wel gewoon heb doorgelezen (inclusief die van de andere websites via GTAForums.com waar het samengevat is) ben ik niet van plan alles rustig door te lezen enzo. Want ik vind wel dat er nog ruim genoeg te ontdekken moet zijn. Uiteindelijk heb je natuurlijk de spelbeleving, daar kun je gewoonweg geen goede uitleg over geven, omdat dit voor iedereen anders ervaren wordt. Maar het blijft toch zo dat er nu steeds meer begint te lijken alsof we 95% van alles wat in GTA V mogelijk is weten. Zou jammer zijn als we sinds de aankondiging bijna twee jaar hebben moeten wachten op iets waarvan achteraf blijkt dat het niets aan is. En dat willen we natuurlijk niet. Ik niet, althans.

Dus ik houd me voorlopig een beetje gedeisd en zal het gewoon doen met de samenvattingen, meer niet. :)

Wat ik me overigens afvraag, is hoe die websites dadelijk GTA Online kunnen doen? Want het komt officiëel pas 1 oktober beschikbaar. Zetten ze het dan tijdelijk open voor degenen die er een preview over schrijven? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me overigens afvraag, is hoe die websites dadelijk GTA Online kunnen doen? Want het komt officiëel pas 1 oktober beschikbaar. Zetten ze het dan tijdelijk open voor degenen die er een preview over schrijven? :puh:

http://www.ign.com/articles/2013/09/03/welcome-to-grand-theft-auto-v-week-on-ign

Blijkbaar gaat IGN het vandaag al doen. Zal vast nog dezelfde debug versie zijn die ze ook voor single player hebben gebruikt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het wel gelezen en buiten de beschrijvingen over de staat en wat missies om krijg je nog steeds geen indicatie van hoe de storyline verloopt.
goh, ze gaan toch vooraf niet vertellen hoe het verhaal loopt.

Precies, daarom kan iedereen het lezen en hoeft niemand bang te zijn om veel nieuwe kennis van GTA V op te doen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...