Jump to content

Savegames plaatsen in GTA IV


ShootDaan

Recommended Posts

Kun je savegames in GTA IV krijgen zonder dat je Windows Live hebt? Verder kan ik ook niet echt mapjes vinden van GTA, ik heb hem eens verwijderd en opnieuw gedownload. Ik kan hem gewoon spelen maar vind alleen mapjes van ''Videos'' en ''Muziek'' en die zijn leeg...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat staat toch (over)duidelijk in het bericht dat ik gelinkt heb? Ik citeer:

Nu moeten we nog de savegames installeren. Hoe doen we dit? Je gaat naar de map (Mijn) Documenten, klikt daar op de map Rockstar Games en dan op de map GTA IV. Nu zal je twee mappen zien: User Music en Videos. Wij moeten dus nog een nieuwe map aanmaken voor je savegames; maak dus een nieuwe map en noem deze savegames. Je zit dus in onderstaande map:

C:\Gebruikers\<gebruiker>\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Houdt er wel rekening mee dat dit enkel werkt indien XLiveLess geïnstalleerd is!

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen heeft ShootDaan me een PB gestuurd, maar ik plaats de vraag even hier zodat ik openbaar kan antwoorden en eventueel anderen met hetzelfde probleem kan helpen.

Ik heb nu het bestandje xlive.dll waar moet ik die nu exact plaatsen? Bij Music en videos? Of als je op Rockstar Games klikt meteen naast GTA IV?

Je plaatst xlive.dll in de map waar je GTA IV geïnstalleerd hebt, deze is normaal gezien C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV. Dat is niet de plaats waar de mappen Music en Videos staan. Je klikt hiervoor op Computer -> je © harde schijf -> Program Files -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto IV.

De savegames echter plaats je wel in de buurt van die Music en Videos mappen. Je maakt daar nog een derde map aan, genaamd savegames. En in die map plaats je de (uitgepakte) savegame.

Ik hoop dat ik hiermee duidelijk genoeg was? Anders moet je maar even verduidelijkingsvragen stellen en eventueel wat screenshots maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...