Jump to content

De (her)opbouw van de stad


Mr CJ

Recommended Posts

Zou je in gta5 kunnen zien als ze in stad aan het (her)opbouwen zijn? Daarmee bedoel ik: alles wat we vernielen (paaltjes, bomen, muurtjes) het zien vooruitgaan van het bouwen van huizen, appartementen, plotse wegenwerken die zich voordoen...

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk idee. Wil dat wel ingame zien hoe ze gebouwen op af bouwen of dat michael's buren een aanbouw nemen. Maar niet dat als je een muurtje omverrijdt of lantaarnpaal dat zie die ook moeten repareren. Dan zou dat bij mij namelijk op elke straathoek tegelijk gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou ongelooflijk veel extra data opleveren: dan zou je dus voor ieder object in de speelwereld bij moeten houden in welke staat deze is, wanneer de schade was toegebracht én moet je overal breekbare objecten van maken. Ik denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wellicht wel zoiets in zit, maar dan beperkt tot een paar grote opvallende gebouwen. Het muurtje waar die Gruppe6 bus doorheen gaat, ik verwacht echt niet dat iedere muur zo reageert op Gruppe6 busjes. :7 Zoals .Timothy ook aangeeft denk ik dat dat teveel data is om te maken voor heel Los Santos.

In GTA IV stonden ze altijd op dezelfde plek te werken. Aan zowel gebouwen als aan de weg. Als dit wat meer random wordt (dus puur het plaatsen van werkende peds zeg maar) dan voelt het al veel echter. Gezien de tijdsgeest waarin de game is geplaatst, kan dat heel goed, ook met bouw van gebouwen. Tenslotte gebeurt het nu overal ter wereld dat bouwprojecten door financiële misère tijdelijk stil komen te liggen.

Het zou in ieder geval gaaf zijn als er een paar gebouwen wel worden afgebouwd in bijvoorbeeld het eerste jaar. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

In de zin van 'afbouwen' zie ik de Mile High Club nog wel worden afgebouwd, misschien met wat andere zaken gedurende de storyline. Muurtjes zie ik ook nog wel kapotgaan, maar die zullen gewoon weer gerespawned worden zodra je er ±500 meter vandaan bent, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Kapotte muurtjes, palen en dergelijke zouden makkelijk te realiseren zijn. Terwijl je in game bent, kun je die gewoon slopen, blijven kapot, maar wanneer je het spel opnieuw start, zijn die spullen weer opgebouwd. Veel data hoef je daar niet voor bij te houden.

Bewerkt: door bboysoy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...