Jump to content

Idee: Grand Theft Auto San Andreas HD


damianh1997

Recommended Posts

Velen vroegen er al om. Een remake van San Andreas. Nu hebben ze een deels remake ervan gemaakt in GTA V.

Ik vind dat Grand Theft Auto San Andreas HD in de serie past van GTA V. Omdat het ook in Los Santos afspeelt.

Mij lijkt het leuk als dat zou gebeuren, omdat we dan meer kunnen genieten van leukere spellen, die vernieuwd zijn.

Ik heb ook gezien dat GTA San Andreas op de PS4 komt, ( zag ik in een van de video's van de PS4 )

Alvast bedankt voor de reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het erg leuk vinden als SA op de ps4 of ps3 nog een keer uitkomt, HD remake? maakt mij niet uit, al zou ik wel willen weten hoe alles er dan uit zou zien. Maar ze moeten het verhaal vooral niet verbinden met GTAV of een andere GTA. Laat het gewoon zoals het is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurde even tot ik snapte hoe je 'm bedoelt, ik denk dat daar ook de verwarring door ontstond hier. Je bedoelt gewoon SA zoals we deze kennen, maar dan op grafisch gebied in HD kwaliteit.

Ik denk dat dat nogal een opgave zou zijn voor Rockstar, omdat dan iedere texture (plaatje om een object van te maken, ieder object heeft x plaatjes nodig) opnieuw moet worden gemaakt. En als je het echt in HD wil, moeten de poly's ook omhoog. (vertaald is dat ongeveer: aantal verschillende plaatjes per object) Technisch is het namelijk zo dat uit hoe meer plaatjes je een object opbouwt, hoe echter je het kan laten lijken. Vergelijk het met kleuren in je wiskunde schrift. Je kan om een muur te tekenen gewoon een hele bladzijde rood kleuren, maar hd zou dan zijn dat je per hokje aan de slag gaat.

Als je kijkt naar de zakelijke kant van je idee is het voor Rockstar Games niet rendabel. Dit omdat de niet-HD game al wel gewoon via de huidige gen consoles kan worden aangeboden als download. Als PSN en Marketplace dat niet zouden doen, zou het uit kunnen want dan moeten ze het sowieso als nieuwe game naar de platforms brengen willen ze de gebruikers van de huidige consolegeneratie de game aanbieden.

Er zijn als je op de pc speelt diverse modificaties zoals voertuigen die op hd-detailniveau in het spel te stoppen zijn trouwens. Mocht je daarop spelen kan je altijd eens rondvragen in de modding fora. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een door Rockstargames gemaakte San Andreas in een nieuwe engine zou ik wel vet vinden. Als een bijpassende bonus bij gta V zou het ook wel vet staan. Want dat filmpje boven mijn reactie ziet er heel erg goed uit! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...