Jump to content

Mogelijke tegenvallers?


bboysoy

Recommended Posts

Zijn er dingen waar jullie bij voorbaat bang zijn dat die misschien tegen zullen vallen? Of juist dingen waarvan jullie hopen dat ze niet tegen zullen vallen?

Ik persoonlijk hoop echt dat de grootte van de stad niet tegen zal vallen.

Bewerkt: door bboysoy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    6

  • Stockbroker

    4

  • Mr CJ

    3

  • bboysoy

    3

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het behoorlijk jammer dat we niet meer zo makkelijk de weg kunnen vinden als in IV. Het gaat een beetje terug naar de III-era soort van rijden. Veel mensen vinden het leuk om de weg zelf te vinden, ik natuurlijk ook, maar na een tijdje is het wel lekker als je ergens naartoe moet rijden dat je niet zo hoeft na te denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste angst is dat er te weinig lokaties zijn die je kunt overvallen buiten de missies om. Daar kijk ik het meest naar uit, en ik zou het dan ook jammer vinden als er slechts 'n handjevol van zijn. Mijn op een na grootste angst is dat de verhaallijn zich teveel op Los Santos richt en het buitengebied slechts toegevoegde waarde heeft in free-roaming. Derde en laatste angst is het switchen tussen personages. En dan doel ik voornamelijk op de vrije keuze daarin. Ik zou het erg jammer vinden wanneer dit te scripted is ipv optioneel.

Link to comment
Delen op andere websites

Framerate issues

Het 3 karakter systeem dat toch niet goed werkt

Iemand die vraagt als je activiteit X wilt doen

Geen leuke cheats

PC versie die ergens in December 2014 uitkomt

Een niet modbare PC versie (Geloof ik niks van, maar toch)

Link to comment
Delen op andere websites

Framerate issues - Op de X-box 360 had ik daar idd last van, sinds ik PS3 speel niet meer. Daar ben ik dus niet bang voor.

Het 3 karakter systeem dat toch niet goed werkt - Dat blijft idd 'n groot vraagteken.

Iemand die vraagt als je activiteit X wilt doen - Als je op het daten doelt, dat zit er schijnbaar niet meer in. Althans .... jij wordt niet gebelt, maar kunt nog wel je maten bellen. Het daten van vriendinnetjes is sowieso uit GTA verbannen.

Geen leuke cheats - Voor mij geen probleem, ik haat cheats.

PC versie die ergens in December 2014 uitkomt - Wederom geen probleem voor mij, ik ben 'n consolegamer

Een niet modbare PC versie (Geloof ik niks van, maar toch) - Mods zullen er best komen, daaraan twijfel ik geen moment. Als men de code kan kraken, zoals men rondom de soundtrack/musicscore al gedaan heeft, kan men hem ook modifyen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Framerate issues - Op de X-box 360 had ik daar idd last van, sinds ik PS3 speel niet meer. Daar ben ik dus niet bang voor.

Het 3 karakter systeem dat toch niet goed werkt - Dat blijft idd 'n groot vraagteken.

Iemand die vraagt als je activiteit X wilt doen - Als je op het daten doelt, dat zit er schijnbaar niet meer in. Althans .... jij wordt niet gebelt, maar kunt nog wel je maten bellen. Het daten van vriendinnetjes is sowieso uit GTA verbannen.

Geen leuke cheats - Voor mij geen probleem, ik haat cheats.

PC versie die ergens in December 2014 uitkomt - Wederom geen probleem voor mij, ik ben 'n consolegamer

Een niet modbare PC versie (Geloof ik niks van, maar toch) - Mods zullen er best komen, daaraan twijfel ik geen moment. Als men de code kan kraken, zoals men rondom de soundtrack/musicscore al gedaan heeft, kan men hem ook modifyen.

Lol, ga je op elke antwoord in dit topic reageren of dat ook voor jou geldt? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Framerate issues - Op de X-box 360 had ik daar idd last van, sinds ik PS3 speel niet meer. Daar ben ik dus niet bang voor.

Het 3 karakter systeem dat toch niet goed werkt - Dat blijft idd 'n groot vraagteken.

Iemand die vraagt als je activiteit X wilt doen - Als je op het daten doelt, dat zit er schijnbaar niet meer in. Althans .... jij wordt niet gebelt, maar kunt nog wel je maten bellen. Het daten van vriendinnetjes is sowieso uit GTA verbannen.

Geen leuke cheats - Voor mij geen probleem, ik haat cheats.

PC versie die ergens in December 2014 uitkomt - Wederom geen probleem voor mij, ik ben 'n consolegamer

Een niet modbare PC versie (Geloof ik niks van, maar toch) - Mods zullen er best komen, daaraan twijfel ik geen moment. Als men de code kan kraken, zoals men rondom de soundtrack/musicscore al gedaan heeft, kan men hem ook modifyen.

Even serieus he?

JIJ denkt wel veel na over jezelf...

Er zijn nog meer mensen op dit forum en niet alleen JIJ!

Rare stakker

>>> Door .Timothy: Check je PB's.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Framerate issues - Op de X-box 360 had ik daar idd last van, sinds ik PS3 speel niet meer. Daar ben ik dus niet bang voor.

Het 3 karakter systeem dat toch niet goed werkt - Dat blijft idd 'n groot vraagteken.

Iemand die vraagt als je activiteit X wilt doen - Als je op het daten doelt, dat zit er schijnbaar niet meer in. Althans .... jij wordt niet gebelt, maar kunt nog wel je maten bellen. Het daten van vriendinnetjes is sowieso uit GTA verbannen.

Geen leuke cheats - Voor mij geen probleem, ik haat cheats.

PC versie die ergens in December 2014 uitkomt - Wederom geen probleem voor mij, ik ben 'n consolegamer

Een niet modbare PC versie (Geloof ik niks van, maar toch) - Mods zullen er best komen, daaraan twijfel ik geen moment. Als men de code kan kraken, zoals men rondom de soundtrack/musicscore al gedaan heeft, kan men hem ook modifyen.

Even serieus he?

JIJ denkt wel veel na over jezelf...

Er zijn nog meer mensen op dit forum en niet alleen JIJ!

Rare stakker

Idd.

Daarbij doelde ik op het bowlen /drinken etc met vrienden (GTA IV)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...