Jump to content

Mogelijke tegenvallers?


bboysoy

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    6

  • Stockbroker

    4

  • Mr CJ

    3

  • bboysoy

    3

Dat ik blijf spelen met maar 1 van de protagonisten. I.p.v. Alle 3. Er blijft vast 1 over waaraan ik minder aandacht besteed.

Klopt hier het zelfde probleem!

Ik heb de neiging om alleen met Michael en beetje met Franklin te spelen en Trevor er maar bij zit omdat het moet

Ik hoop wel dat ze dat mooi hebben uitgewerkt als je eenmaal met 3 kan spelen,zodat je ze alle 3 Aandacht kan geven!

Alleen een vraag?

Stel je geeft iemand echt geen aandacht bijv trevor wat gaat er dan tegen die tijd gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie vraag. Zoals ik het begrepen heb is het niet mogelijk de game met slechts één protagonist te spelen. R* zal zelf ook hier en daar switchen tussen de 3 hoofdrolspelers. Echter kun je daarna al vrij snel weer terugkeren naar je favoriete karakter. Grootste nadeel van het niet of amper spelen met bv Trevor, is dat deze zich dan ook niet tot amper ontwikkeld waar het z'n skills betreft. Maar ja .... als je toch niet met hem speelt. ???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet waarom iedereen "bang" is voor het voornamelijk spelen met één peronage? Het is gewoon mogelijk, R* geeft je die keuze, dus wat is er dan aan de hand?

Ik denk zelfs dat je de mogelijkheid vanaf het punt dat alledrie speelbaar zijn hebt om verder te gaan met drie savegames, zodat je feitelijk gewoon in drie verschillende episodes kan doorspelen zoals het ook in IV was te ervaren.

Verder zal het ongetwijfeld iets met leeftijd te maken hebben, maar net als bij IV zie ik echt niet hoe de game kan tegenvallen. Als voorbeeld, ik hoorde altijd veel stemmen (en nu nog) over het grauwe in IV. Ik vond zelf qua sfeer Vice City episch, maar R* heeft geprobeerd een andere sfeer neer te zetten, eentje die bij de stad in kwestie hoort. Los van persoonlijke voorkeur kan ik de game daarom niet minder waarderen.

(het helpt overigens om veel te multiplayen en dat altijd met "weather" op "clear" te spelen, dan ervaar je een in zonlicht overgoten Liberty City )

Zelfs wanneer er weleens een boom of gebouw onverwacht opduikt, wanneer de map toch niet zo groot blijkt buiten Los Santos.. Prima, dan nog kan ik voor de tien euro die ik betaald heb (lang verhaal :puh: ) er zeker van gaan genieten, geen twijfel mogelijk!

Overigens, ik las hier ergens dat iemand zich druk maakte of het wel "makkelijk" is om aan geld te komen voor de vele activiteiten in de game. Echt, wat? Sinds IV zijn er veel, heel veel geluiden geweest dat de game te simpel was! Wees blij als er wat uitdaging te vinden is joh! Je hebt hier een inmens forum tot je beschikking om hulp te vragen als je vastzit, dus hoe moeilijk ook, er is altijd wel iemand die de gouden tip voor lastige missies in handen heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is volgens mij al bevestigd. Er is maar 1 eiland en van het begin helemaal beschikbaar. Vind ik best jammer want in elke GTA zat een brug naar een ander eiland. Had graag gezien als dat terug zou zijn gekomen :) Dus dat er een brug naar een ander eiland er niet is mis ik best. 0_0

Ik vond zelf qua sfeer Vice City episch, maar R* heeft geprobeerd een andere sfeer neer te zetten, eentje die bij de stad in kwestie hoort.

Dat is ze bij IV wel gelukt :) Nu vast en zeker weer!

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de missies leuk zijn, en niet te on realistisch zoals in eerdere GTA's, zoals in Vice City Stories. Gaan ze drugs spontaan vervoeren op een truck en jijzelf schiet die achtervolgers dood, en de politie boeit het niks. Ik hoop dat het in GTA V echt realistischer word.

Link to comment
Delen op andere websites

Lagg. Het komt heel vaak voor dat in GTA IV er een big fight aan de gang is [Like 5 politieauto's en 3 FIB Ranchers die op je knallen] dat er altijd wel wat lag is en dat je duidelijk merkt dat het beeld een beetje hapert. Hopen dat dat nu niet/vermindert is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...