Jump to content

Mogelijke tegenvallers?


bboysoy

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    6

  • Stockbroker

    4

  • Mr CJ

    3

  • bboysoy

    3

Ik ben bang van enkele overhypete individuen die de game gaan afkraken, gewoon omdat ze overhypet waren.

De game gaat me niet teleurstellen hoor, ik zal hem spelen zoals ik elk deel speel en dan zal ik al doende wel zien of mij iets tegenzit.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ga je op elke antwoord in dit topic reageren of dat ook voor jou geldt? :puh:

Neuh .... was ik niet van plan. Dit vond ik echter wel 'n mooi rijtje zo.

Even serieus he?

JIJ denkt wel veel na over jezelf...

Er zijn nog meer mensen op dit forum en niet alleen JIJ!

Rare stakker

Idd ja .... er zijn nog meer mensen op dit forum. Nu weet ik niet wat jij van 'n forum verwacht, maar ik verwacht daar te kunnen praten over de bewuste onderwerpen die daar aangesneden worden. De één geeft zijn mening, de ander reageert daarop. Dat is de basis van 'n goed gesprek. Iemand uitmaken voor rare stakker is dat niet. Beetje onnodig en respectloos en ik heb daarom de moderatie op de hoogte gebracht van je onbeschofte gedrag.

>>> Door .Timothy: Inderdaad, check jullie PB's.<<<

Idd.

Daarbij doelde ik op het bowlen /drinken etc met vrienden (GTA IV)

Volgens mij antwoorde ik daar ook op. Maar goed, nog even voor de duidelijkheid: NEE .... je wordt niet meer gebeld door je vrienden om iets te gaan doen, JA .... je kunt je vrienden nog wel bellen om iets af te spreken.

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

In het water vallen/ rijden en niet onmiddellijk eruit geraken, zoals in SA. Dan kon je daar zolang zwemmen tot je ergens een strandje had waar je eruit kon. Uiteindelijk pleegde ik dan zelfmoord door te lang onder water te blijven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht niet dat de map te klein zal zijn. Zoals ze van IGN al zeggen, als je in de lucht hangt met een heli is het uitzicht over de stad eindeloos. Ik denk dat ik meer moeite heb met de 3 protagonisten. Verwacht dat ik een sterkte voorkeur voor één speler heb en dat ik maar weinig tijd, op de missies na, doorbreng met de anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien GTA V mijn eerste GTA wordt, en ik de vorige delen niet veel gespeeld heb met vrienden, denk ik niet dat er iets is dat zal tegenvallen. De map valt mij 100% niet tegen, en voor lag ben ik ook niet bang. Die kan niet erger zijn dan op mw3. Ik hoop alleen dat het verhaal goed te volgen is ondanks de 3 characters, maar dat zal rockstar wel voorkomen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat about money grinding. Zal het geld dat je verdient met missies spelen genoeg zijn om jezelf redelijk uit te leven met modificaties, huizen kopen en dergelijke of zal grinding een issue kunnen worden.. Ik hoop het niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Maak jullie niet druk mensen. GTA V wordt top spel. Geloof me!! Dit topic kan als je het mij vraagt gesloten worden want er is echt niks om bang voor te zijn. Wat zou er met GTA V nog mis moeten gaan. Ik ben een trouwe supporter van GTA V dus ben ook 100% ervan overtuigd dat het spel perfect is! :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mogelijke tegenvallers:

- Wat hier al eerder genoemd is, het lange zwemmen als je boot of jetski ontploft is

- de cheaters als je online speelt kijk maar na gta iv

Voor de rest zou alles wel Tip Top geregeld zijn door Rockstar!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik meer moeite heb met de 3 protagonisten. Verwacht dat ik een sterkte voorkeur voor één speler heb en dat ik maar weinig tijd, op de missies na, doorbreng met de anderen.

Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Denk ook dat ik een sterke voorkeur zal krijgen en ik heb het idee dat het Michael zal zijn.

Bewerkt: door Stockbroker
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neig zelf het meeste naar Franklin. Het "gang" leventje heeft mij sinds de film Colors altijd erg geboeid. Om er toch voor te zorgen niet teveel aan één persoon vast te zitten heb ik besloten om tijdens m'n eerste SP-campain zelf niet te switchen tussen de karakters. Zodra R* besluit dat 'n switch noodzakelijk is ga ik verder met dat bewuste karakter, totdat R* wederom besluit te switchen. Heb ik eenmaal de storyline gespeeld, dan is het plan om het spel nogmaals te spelen met -zodra mogelijk- louter Franklin, daarna Michael en als laatste Trevor. Tenminste .... ik hoop en denk dat dat mogelijk is, anders zou dat ook 'n tegenvaller zijn.

>>> Door .Timothy: Cursieve lettertype (wederom) verwijderd. Vriendelijk verzoek niet hele berichten daarin te zetten, dat leest niet erg prettig ;)<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...