Jump to content

[Spoiler] Collectables - Wat vind jij?


Dutchy3010

Recommended Posts

Geen idee of jullie dit beschouwen als een spoiler, maar ik zet het er toch maar bij. Indien jullie dit niet willen weten, zou ik maar maken dat je uit dit topic gaat. :)

In het IGN vragen & antwoord filmpje wordt een opmerking gemaakt over collectables. Zie dit filmpje vanaf ongeveer 14.20.

Volgens die gasten zijn er geen hidden packages of dingen als de flying rats in het spel. Er zijn wel zij-missies waar je aan moet voldoen die vergelijkbaar zijn met collectables, maar die zijn meer verweven in het spel.

Wat vinden jullie van dit besluit?

Link to comment
Delen op andere websites

Prima. Collectables zijn dingen die ik eigenlijk nog nooit echt serieus heb benaderd, simpelweg omdat ik het saai vind. Uitgezonderd de tags bij San Andreas, maar dat was gewoon omdat je daarvoor een aantal handige wapens kreeg. Kijk, op zich vind ik 50 dingen zoeken niet eens zo'n punt, maar 200 vogels afschieten: nou, nee. Het kan leuk zijn om de net wat minder in het licht gezette plekken van de wereld te ontdekken (daar vind je die dingen meestal), maar daar houdt het dan ook op.

Er zijn wel zij-missies waar je aan moet voldoen die vergelijkbaar zijn met collectables, maar die zijn meer verweven in het spel.

From_Beyond_the_Stars.jpg From Beyond the Stars

"Verzamel en breng alle ruimteschiponderdelen terug"

Is dat wat ik me daarbij moet voorstellen? Nou ja, ik moet zeggen dat ik zoiets wel kan waarderen. Dan zal het niet al te uitgebreid zijn dat het je gaat vervelen of irriteren, en zal er nog enig verhaal achter zitten. Ik ben benieuwd! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ..... dat van die ruimteschiponderdelen lijkt mij toch echt 'n collectable om eerlijk te zijn. :-S Wat dat radiobericht betreft, het re-openen van 'n oude moordzaak waar jij aan mee kunt werken, dan weer niet echt. Lijkt me wel erg leuk trouwens, 'n beetje LA Noir achtig zelfs.

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste er staat al SPOILER in de topicnaam, dus vind ik dit allemaal een beetje overdreven. Kijk gewoon niet als je niks wil weten, maar goed:

>>> Door .Timothy: Inderdaad, dat is wat onnodig. Heb 't eerste bericht in een spoiler laten staan ter bescherming van tere zieltjes, de rest van de reacties mogen wat ons betreft gewoon zonder spoiler. ;) <<<

Ik vind het wel goed dat ze het wat meer inweven in het verhaal, anders werd het soms nog al wat saai. Ik denk dat er ergens boven een blaine country (niet in LS zelf) een ruimteschip is ontploft en alles is neergedaald over de regio. En dan moet je bv als je op de radio of internet hoort/ziet dat iemand iets gevonden heeft daar naar toe en het van die gene stelen in een kleine minimissie. Of van een handelaar die het gevonden heeft kopen, naar de bodem van de Alamano sea duiken, uit een beer halen die het heeft opgegeten en ga zo maar door.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft IGN het hier bij het foute eind. Dat oplossen van een moord waar zij het over hebben hoort denk ik bij de trophy:y of LA mistery, solved - Solve the mystery of Leonora Johnson en dat de collectibles de ufo parts zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Ign alleen maar kan vertellen hoe hun het hebben gezien en mee gespeeld hebben!

Dat ze uit dat perspectief de vragen hebben beantwoord, dus ja ze zullen bij sommige vragen er naast zitten..

Ik geloof ook nooit dat hun het eindproduct hebben getest en wel Een soort van demo waar nog niet alles in is verwekt!

Ik heb zelf het idee dat het tanken er toch wel in zit al met al om het plaatje dat je een vliegtuig voor 50,000(geloof ik) moest tanken om te kunnen vliegen?!

Misschien hebben ze daar juist een grote verassing van gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...