Jump to content

Performance


Dipsie8

Recommended Posts

Iedereen weet wel dat GTA V een prachtige game zal worden met uitmuntende graphics. Maar hoe zal het met de performance zijn? Gigantische draw distance, op hardware van 5+ jaar oud?

Wat zal de resolutie zijn? Lage resolutie, upscaled? Of puur 720p? (1080p zie ik niet gebeuren)

En de framerate? In GTA IV MP zie ik op de PS3 wel eens dat, als ik de APC bestuur, het hele spel in slow-motion draait. Zal dit ook gebeuren in GTA V?

/discuss

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de hands-on loopt hij vloeiend. Als je van personage wisselt en diegene is erg dichtbij wissel je direct, als diegene aan de andere kant van de wereld is gaat hij eerst uitzoomen en dan weer inzoomen. Er zijn ook geen laadschermen in het spel. Er is wel een wat mindere draw distance.

Bewerkt: door Svenlee
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een wat mindere draw distance.

Oja? Hoe weet je dat? Ik weet wel dat R* rekening heeft gehouden met de verouderde software van de Xbox. Aangezien er eerst 8 Gb wordt geïnstalleerd is een groot deel al direct beschikbaar op de console tijdens het spelen. Hierdoor hoeft er niet iets als de map, muziek en misschien een aantal grafische dingen (skins bijv) geladen te worden van de disc. Ik denk dat dat een groot voordeel biedt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een wat mindere draw distance.

Oja? Hoe weet je dat? Ik weet wel dat R* rekening heeft gehouden met de verouderde software van de Xbox. Aangezien er eerst 8 Gb wordt geïnstalleerd is een groot deel al direct beschikbaar op de console tijdens het spelen. Hierdoor hoeft er niet iets als de map, muziek en misschien een aantal grafische dingen (skins bijv) geladen te worden van de disc. Ik denk dat dat een groot voordeel biedt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...