GTA013 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) Volgens CVG bevat GTA V in totaal 70 hoofdmissies, 6 daarvan zijn missies die draaien om een grote overval. Rockstar heeft eerder al bevestigd dat er in GTA V minder missies zouden zitten dan in GTA IV, dit omdat het aantal missies in IV vaak als te veel werd ervaren. Wat vind jij? Te weinig of genoeg zo? Bewerkt: 10 september 2013 door GTA013 Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Als deze missies mooi uitgewerkt zijn heb ik daar geen problemen mee, aangezien er voldoende zij-missies en andere activiteiten zijn(verwacht ik toch). Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Meer is beter natuurlijk.... Maarj, Rockstar's keuze.. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ik heb liever minder missies die heel gevarieerd zijn, dan veel missies die hele tijd hetzelfde zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... Reageren
GTA013 Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2013 HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... Dat ligt eraan hoe die overvallen zijn uitgewerkt. Ik verwacht dat het behoorlijk wat tijd gaat kosten om deze voor te bereiden. Ik heb liever 70 kwalitatief goede missies dan die 100 missies in GTA IV waarvan sommige echt slecht waren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... Is al maanden geweten. Maar denk eraan dat je wel enkele missie's besteed aan de voorbereiding van zo'n overval, om nog niets te zeggen over de mogelijke lengte van één zo'n overval. Ach, het was wel te verwachten dat de game ergens een klein punt zou hebben. Dus een weinig aantal missie's. Nou ja, weinig... Enkel SA en IV hebben er meer. Denk wel dat elke inidividuele missie best lang zal zijn. Daarnaast draait het ook nog best veel rond het individuele freeroamen, dus ik kan er wel mee leven. @GTA013: slechte missie's in IV? Op intro-missie's na (die elke GTA heeft) zou ik er geen kunnen opnoemen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen. Misschien is het wel 70 missies per persoon en 10 gezamenlijke Reageren
GTAfame Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen. Misschien is het wel 70 missies per persoon en 10 gezamenlijke Hmmm je was me net voor.. Reageren
jeffrey26 Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 genoeg missies, denk uitgebreider alllemaal en veel mooier dan in voorgaande delen heb ik het vermoeden, dus je hoort me dan niet klagen! en missies met 3 personen erbij, en de replay van een missie was mogelijk, als ik me niet vergis? dus kei goed. Reageren
GTA013 Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2013 HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... Is al maanden geweten. Maar denk eraan dat je wel enkele missie's besteed aan de voorbereiding van zo'n overval, om nog niets te zeggen over de mogelijke lengte van één zo'n overval. Ach, het was wel te verwachten dat de game ergens een klein punt zou hebben. Dus een weinig aantal missie's. Nou ja, weinig... Enkel SA en IV hebben er meer. Denk wel dat elke inidividuele missie best lang zal zijn. Daarnaast draait het ook nog best veel rond het individuele freeroamen, dus ik kan er wel mee leven. @GTA013: slechte missie's in IV? Op intro-missie's na (die elke GTA heeft) zou ik er geen kunnen opnoemen. Slecht is misschien niet helemaal het goede woord. Sommige missies in GTA IV waren wel heel kort of heel simpel (Rigged to blow, Out of the closet). Daarmee wil ik zeggen dat 70 missies niet per definitie betekent ook minder speeltijd o.i.d. Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Vergeet niet dat je nu belachelijk veel bijzaken hebt als huizen kopen, heist, fietsen enz. En je hebt ook nog een grote map om te ontdekken Reageren
Nissan Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen. Dit. Alle missies waarbij meerdere protagonisten voorkomen heb je de mogelijkheid te switchen, en ze hebben ieder hun eigen taak tijdens die missie. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen. Misschien is het wel 70 missies per persoon en 10 gezamenlijke Hmmm je was me net voor.. Jee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.