Jump to content

CVG: 70 missies in GTA V


GTA013

Recommended Posts

Volgens CVG bevat GTA V in totaal 70 hoofdmissies, 6 daarvan zijn missies die draaien om een grote overval. Rockstar heeft eerder al bevestigd dat er in GTA V minder missies zouden zitten dan in GTA IV, dit omdat het aantal missies in IV vaak als te veel werd ervaren.

Wat vind jij? Te weinig of genoeg zo?

Bewerkt: door GTA013
Link to comment
Delen op andere websites

HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... :7

Dat ligt eraan hoe die overvallen zijn uitgewerkt. Ik verwacht dat het behoorlijk wat tijd gaat kosten om deze voor te bereiden. Ik heb liever 70 kwalitatief goede missies dan die 100 missies in GTA IV waarvan sommige echt slecht waren.

Link to comment
Delen op andere websites

HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... :7

Is al maanden geweten.

Maar denk eraan dat je wel enkele missie's besteed aan de voorbereiding van zo'n overval, om nog niets te zeggen over de mogelijke lengte van één zo'n overval.

Ach, het was wel te verwachten dat de game ergens een klein punt zou hebben. Dus een weinig aantal missie's. Nou ja, weinig... Enkel SA en IV hebben er meer. Denk wel dat elke inidividuele missie best lang zal zijn. Daarnaast draait het ook nog best veel rond het individuele freeroamen, dus ik kan er wel mee leven.

@GTA013: slechte missie's in IV? Op intro-missie's na (die elke GTA heeft) zou ik er geen kunnen opnoemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen.

Misschien is het wel 70 missies per persoon en 10 gezamenlijke

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen.

Misschien is het wel 70 missies per persoon en 10 gezamenlijke

Hmmm je was me net voor..

Link to comment
Delen op andere websites

genoeg missies, denk uitgebreider alllemaal en veel mooier dan in voorgaande delen heb ik het vermoeden, dus je hoort me dan niet klagen! en missies met 3 personen erbij, en de replay van een missie was mogelijk, als ik me niet vergis? dus kei goed.

Link to comment
Delen op andere websites

HOEVEEL!? Dit is echt weinig, en als GTA V om overvallen te plegen en er zitten maar 6 overvallen in... emo.gif

Is al maanden geweten.

Maar denk eraan dat je wel enkele missie's besteed aan de voorbereiding van zo'n overval, om nog niets te zeggen over de mogelijke lengte van één zo'n overval.

Ach, het was wel te verwachten dat de game ergens een klein punt zou hebben. Dus een weinig aantal missie's. Nou ja, weinig... Enkel SA en IV hebben er meer. Denk wel dat elke inidividuele missie best lang zal zijn. Daarnaast draait het ook nog best veel rond het individuele freeroamen, dus ik kan er wel mee leven.

@GTA013: slechte missie's in IV? Op intro-missie's na (die elke GTA heeft) zou ik er geen kunnen opnoemen.

Slecht is misschien niet helemaal het goede woord. Sommige missies in GTA IV waren wel heel kort of heel simpel (Rigged to blow, Out of the closet). Daarmee wil ik zeggen dat 70 missies niet per definitie betekent ook minder speeltijd o.i.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen.

Dit. Alle missies waarbij meerdere protagonisten voorkomen heb je de mogelijkheid te switchen, en ze hebben ieder hun eigen taak tijdens die missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een beetje met The Ballad of Gay Tony te vergelijken zal zijn. En vergeet niet dat je veel missies ook van drie verschillende perspectieven kan doen.

Misschien is het wel 70 missies per persoon en 10 gezamenlijke

Hmmm je was me net voor..

Jee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...