Jump to content

Productieproblemen GTA 5 voor 360, gevolgen lijken miniem


Redwhite

Recommended Posts

gamer.nl meldt dat er productieproblemen zijn met GTA V voor de xbox veroorzaakt door een fout in het drukproces. Rockstar is bezig met een inhaalslag om er voor te zorgen dat gta v op 17 september voor iedereen beschikbaar is.

lees het hele artikel op http://www.gamer.nl/...n-lijken-miniem

Zijn jullie bang dat er misschien mensen zijn die GTA V niet op 17 september hebben? Ik heb een ps dus voor mij maakt heeft het geen gevolgen, maar ik weet wel dat ik me behoorlijk genaaid zou voelen als ik het spel niet op de release thuisgestuurd krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees op insidegamer.nl dat het alleen om de normale versie van GTA V gaat. En niet om de CE en de SE. Dit betekent dus dat de CE en SE wel gewoon geleverd word.

Ik neem aan dat in die edities tog gewoon dezelfde GTA disc zit, dus dat vind ik een beetje raar. Naja jameer voor de xbox mensen die hem niet op tijd krijgen, al denk ik wel dat R* dit wel recht trekt. Gelukkig heb ik een ps3. Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

En wat alleen gamer.nl zegt, is waar.. Ik betwijfel deze bewering...

Update: Ik ben zelf PS3 speler maar heb het even uitgezocht voor onze vrienden met een X360. Het blijkt te gaan om een kleine webshop onderneming. Je kunt er vanuit gaan dat grote namen als GameMania, BartSmid, Bol.com en de Media Markt als eerste worden beleverd. Kans dat er niet genoeg zijn om de release te bevoorraden is dus nihil.

Bewerkt: door satinesmith
Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf de collector edition besteld bij bol, dus daar zal ik geen last van krijgen want ik heb niet voor niks wat dagen vrij geregeld. Gelukkig hebben wij wel de optie om eigen muziek of radio onder het gamen af te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt alsof het issue niet op de dvd's zit maar in de hoes/map/plastic aangezien het versiegebonden zou zijn? Wellicht per abuis de codekaarten voor die CE exclusive dlc erin laten stoppen, zoiets onzinnigs.

Daarbij het verhaal dat het om een kleine webshop gaat, wat? Wat heeft dat voor relatie met de productie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...