valencio Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Hallo, ik heb een rollercoaster attractie in mijn gta sa, alleen het probleem is, dat ik wil dat mensen in de tram (kar) gaan, zodat ik kan vertrekken en dat ze dan weer uitstappen als de rit voor bij is. hoe krijg ik dit voor elkaar en evt dat die tram een vaste plek heeft om te staan.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Noem het gewoon een gondel joh... En je kan het het beste gewoon zelf gaan leren, anders hangt het maar van andere af. Reageren
valencio Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2013 serieus is een rollercoaster.. klein preview Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Dat geloof ik wel. Maar zie je wel in dat je hier zeker een maand me bezig bent? Reageren
valencio Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2013 hmm en is het mogelijk dat iemand van het forum een sketchup rollercoaster model voor mij in gta sa kan plaatsen? >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik heb je topic even verplaatst naar het goede forum, verzoek aan de moderators aldaar om het even samen te voegen met dit topic. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Dat geloof ik wel. Maar zie je wel in dat je hier zeker een maand me bezig bent? Heb jij verstand van coding? Het is zeker te doen, maar je hebt meer kans als je het zelf leert. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Dat geloof ik wel. Maar zie je wel in dat je hier zeker een maand me bezig bent? Heb jij verstand van coding? A little bit... Maar ik ben zelf mijn eigen game aan het scripten en daar ben ik al een half jaar mee bezig... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Het is wel anders of je SCM script of dat je een eigen game script, hé. Dus de achtbaan vertrekt al en het enige wat je wilt is mensen in laten stappen? Dan moet je uitzoeken of je ze gewoon in kunt laten stappen als PED's in die achtbaan, geen idee, vermoed van wel. Dan is het vrij simpel om te coden en ben je er vrij snel mee klaar. Laat ze instappen, dan wacht je tot je weer op die plek bent aangekomen en laat je ze uitstappen. Ook het spawnen van die kar is niet echt lastig. Dus als je beetje verstand hebt van coding heb je dat vrij snel gemaakt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Waarom is mijn bericht verwijderd? >>> Door Megadreams: Het voegde niets toe aan dit topic en valt onder de noemer "spam".<<< Bewerkt: 15 september 2013 door Megadreams Reageren
valencio Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Dan moet ik eerst verstand hebben van dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.