Jump to content

Mensen script maken voor mij?


valencio

Recommended Posts

Hallo, ik heb een rollercoaster attractie in mijn gta sa, alleen het probleem is, dat ik wil dat mensen in de tram (kar) gaan, zodat ik kan vertrekken en dat ze dan weer uitstappen als de rit voor bij is. hoe krijg ik dit voor elkaar en evt dat die tram een vaste plek heeft om te staan..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geloof ik wel. :7 Maar zie je wel in dat je hier zeker een maand me bezig bent?

Heb jij verstand van coding?

A little bit... :7 Maar ik ben zelf mijn eigen game aan het scripten en daar ben ik al een half jaar mee bezig...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel anders of je SCM script of dat je een eigen game script, hé. ;)

Dus de achtbaan vertrekt al en het enige wat je wilt is mensen in laten stappen? Dan moet je uitzoeken of je ze gewoon in kunt laten stappen als PED's in die achtbaan, geen idee, vermoed van wel. Dan is het vrij simpel om te coden en ben je er vrij snel mee klaar. Laat ze instappen, dan wacht je tot je weer op die plek bent aangekomen en laat je ze uitstappen. Ook het spawnen van die kar is niet echt lastig. Dus als je beetje verstand hebt van coding heb je dat vrij snel gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...