Jump to content

Discussie : Jumbo Jet


danny24

Recommended Posts

Hallo medeleden

Zou je in GTA V een jumbo jet kunnen vliegen ? Er is wel veel foto's opgedoken met een jumbo jet maar is die ook wel bestuurbaar?

Ik weet wel dat TITAN bestuurbaar is maar het zou veel toffer zijn als een andromeda of een 747 in zit.

wat denk jullie er van ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals het er nu denk ik uit ziet kan je wel elk voertuig besturen. Denk dat het enigste wat je niet kan besturen is hijskranen, andere bouwmachines en grootte schepen. Maar vliegtuigen, helicopters, auto's. Zijn allemaal bestuurbaar. Zelfs de zappelin kan je besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mits je een pre-order hebt geplaatst natuurlijk(voor de zeppelin)

Ow, ja. Was ik even vergeten. :)

Ik vraag me af of je echt met een zeppelin kan vliegen? Want ik denk dat je er alleen maar in kan zitten en dan vliegtie wat rond..

Link to comment
Delen op andere websites

Mits je een pre-order hebt geplaatst natuurlijk(voor de zeppelin)

Ow, ja. Was ik even vergeten. :)

Ik vraag me af of je echt met een zeppelin kan vliegen? Want ik denk dat je er alleen maar in kan zitten en dan vliegtie wat rond..

Ik hoop dat je het zelf kan besturen hoor, dat het niet enkel een object is om u eens door heel de stad te vliegen zodat je alles kan bezichten...zou dom zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou echt tof zijn als de AT 400 toch stiekum in GTA V zou zitten, ik wist nog wel dat er soms één stond in GTA San Andreas. In Las Venturas om precies te zijn in die grote vliegtuighanger. Maar met enkel de Andromada kan ik ook leven, genoeg andere vette voertuigen in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vergeten waar, maar ik heb ergens gelezen dat de zepelin te besturen is. Je moest daar wel een handeling voor doen om in de stuurhut (oid dergelijks) voor doen die wat minder makkelijk was.

Zal eens kijken of ik nog kan vinden waar ik dat gelezen heb.... kom op zoveel GTAV info sites deze dagen :D

/edit: op deze video knip kun je het onder andere zien. (speciaal www. weggehaald om een spoiler te voorkomen)

>>> Door .Timothy: Het is niet de bedoeling dat we gelekte gameplay video's gaan delen op ons forum ;)<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...