_Night-Men_ Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Inderdaad, ook 3 haircuts, waarmee Michael een beetje op Arie Boomsma gaat lijken: Snapmatic is een parodie op Instagram, waarmee je je foto's die je ingame maakt met je mobiel, kunt posten op Social Club Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 en trevor op een levensgevaarlijke rechtsback uit de 80's Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Plaatje Plaatje Deze beide dingen krijg je als lid van Rockstar Social Club. De auto krijg je gratis, maar de wapen moet je afhalen bij Ammu-Nation Moet je dan nog iets meer doen als je al lid ben van Rockstar Social Club?? Reageren
Michael Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik denk zelf iets met het connecten ofzo Reageren
harry1985 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Wel leuke woningen zo Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Inderdaad, ook 3 haircuts, waarmee Michael een beetje op Arie Boomsma gaat lijken: Snapmatic is een parodie op Instagram, waarmee je je foto's die je ingame maakt met je mobiel, kunt posten op Social Club Michael heeft op die screenshot ook iets weg van Joran van der Sloot, hahaha! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Inderdaad, als hij zich nog een tijdje langer niet geschoren zou hebben. Genoeg reden voor mij om Michael never nooit dit uiterlijk te geven. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Inderdaad, ook 3 haircuts, waarmee Michael een beetje op Arie Boomsma gaat lijken: Snapmatic is een parodie op Instagram, waarmee je je foto's die je ingame maakt met je mobiel, kunt posten op Social Club Ik laat de personages zoals ze in het begin eruit zien. Ik ga niks aan hun uiterlijk veranderen. Alleen kleding kies ik zelf. Maar haar laat ik standaard. Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Inderdaad, als hij zich nog een tijdje langer niet geschoren zou hebben. Genoeg reden voor mij om Michael never nooit dit uiterlijk te geven. Hahaha! Het viel jou dus ook al op! Precies; dat haartype + baard zien we liever niet! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Vind Michael er eerder uit zien als die gast uit The hangover 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.