Jump to content

GTA V website weer geüpdatet.


Svenlee

Recommended Posts

Plaatje

Plaatje

Deze beide dingen krijg je als lid van Rockstar Social Club. De auto krijg je gratis, maar de wapen moet je afhalen bij Ammu-Nation :)

Moet je dan nog iets meer doen als je al lid ben van Rockstar Social Club??

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ook 3 haircuts, waarmee Michael een beetje op Arie Boomsma gaat lijken:

haircuts.jpg

Snapmatic is een parodie op Instagram, waarmee je je foto's die je ingame maakt met je mobiel, kunt posten op Social Club ;)

Michael heeft op die screenshot ook iets weg van Joran van der Sloot, hahaha! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ook 3 haircuts, waarmee Michael een beetje op Arie Boomsma gaat lijken:

haircuts.jpg

Snapmatic is een parodie op Instagram, waarmee je je foto's die je ingame maakt met je mobiel, kunt posten op Social Club ;)

Ik laat de personages zoals ze in het begin eruit zien. Ik ga niks aan hun uiterlijk veranderen. Alleen kleding kies ik zelf. Maar haar laat ik standaard.

Link to comment
Delen op andere websites

gty_joran_van_der_sloot_nt_120719_wg.jpg

Inderdaad, als hij zich nog een tijdje langer niet geschoren zou hebben. Genoeg reden voor mij om Michael never nooit dit uiterlijk te geven. :D

Hahaha! Het viel jou dus ook al op! Precies; dat haartype + baard zien we liever niet! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...