Jump to content

Grootte map


EpidemiCZz

Recommended Posts

Ik heb net een filmpje bekeken, waarbij iemand met een jet over een klein gedeelte over de map vliegt van zuid naar noord los santos (de stad) dat duurde ongeveer 3 minuten... Kunnen jullie nagaan van het zuiden naar het noorden naar de map vliegen dat kost al gauw 10 minuten denk ik. Dan heb je toch geen zin meer om te rijden? :) dit geeft aan hoe groot de map ongeveer is! Ik ben beniewd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed er in SA een halve minuut over om van de ene naar de andere kant te komen... Dus dit is AWESOME! Maar toch is het gelekte data, en er staat toch duidelijk:

❗Let op: het posten van spoilers en gelekte informatie over GTAC, is niet toegestaan en resulteert in een officiële waarschuwing.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was allang bekend dat er vliegtuigen in zaten, de gameplaybeelden daarvan had ik ook gezien. Was gaaf he, overdag en s'avonds had ik er filmpjes van gezien in de game. Ook mooi hoe het filmpje eindigt, wat een kluns is dat die gast. :D Er staan zelfs de eerste aantal missies online inmiddels, dat vind ik dan weer zonde. Had ik bij GTA IV wel gedaan, nu bewaar ik echt alles tot ik de game maandag of dinsdag binnen heb. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Map is inderdaad zeer groot en rijden naar de andere kant duurt dan ook echt lang,maar er valt zoveel te zien en beleven o.a random

Gebeurtenissen, politie die andere achtervolgen verkeers ruzienetc noem

Maar op het is het allemaal waard

Link to comment
Delen op andere websites

Het was zover ik weet, reeds bevestigd dat de map van GTA V groter zou zijn dan die van GTA IV, GTA San Andreas en Red Dead Redemption samen. Dat je er dus een aanzienlijke tijd over moet doen om van het meest noordelijke punt, naar het meest zuidelijke punt te rijden lijkt mij dan ook logisch.

Mensen, ik zie hier dus geen spoiler in. Gelieve dit topic dan ook niet te blijven rapporteren. Leden die in dit topic posten zou ik wel vriendelijk willen verzoeken niet verder in detail te treden wat de map betreft. De grote is denk ik wel vrij oppervlakkig en kan dus door de beugel, maar plaatsnamen gaan noemen en omschrijvingen van landschappen gaan geven is er dan weer net iets over. Gelieve hier rekening mee te houden. Carry on.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was zover ik weet, reeds bevestigd dat de map van GTA V groter zou zijn dan die van GTA IV, GTA San Andreas en Red Dead Redemption samen. Dat je er dus een aanzienlijke tijd over moet doen om van het meest noordelijke punt, naar het meest zuidelijke punt te rijden lijkt mij dan ook logisch.

Mensen, ik zie hier dus geen spoiler in. Gelieve dit topic dan ook niet te blijven rapporteren. Leden die in dit topic posten zou ik wel vriendelijk willen verzoeken niet verder in detail te treden wat de map betreft. De grote is denk ik wel vrij oppervlakkig en kan dus door de beugel, maar plaatsnamen gaan noemen en omschrijvingen van landschappen gaan geven is er dan weer net iets over. Gelieve hier rekening mee te houden. Carry on.

En dat begrijjp ik volkomen! De stad Los Santos stond toch al op een blueprint, en ik heb alleen een soort van reis.itijd toegevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

Het filmpje duurde 3 minuten maar je ziet ook hoe hij naar het vliegtuig rijd, in het vliegtuig stapt en opstijgt. Vervolgens vliegt hij een rondje. Valt best mee hoor. Minuutje of anderhalf en je bent bij de noordelijke kust.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...