Jump to content

Installatie R* social club problemen


WilcoB

Recommended Posts

Hallo mede gamers,

Heb een vraag voor wat betreft de installatie van gta4, is een hele tijd geleden geweest dat ik het gespeelt heb, maar omdat ik momenteel in de ziektewet zit, wilde ik gta4 graag weer spelen, was de oude kwijt, dus bij bol.com een nieuwe besteld. Installatie ging goed, alleen wil hij niet opstarten, "RGSC.exe cannot start" krijg ik als melding. Heb het vermoeden dat het is fout gegaan met het verwijderen de laatste keer. Als ik kijk in de map van Rockstar social club is het programma maar half aanwezig, via configuratiescherm-programma's geprobeerd het helemaal te verwijderen, maar dat werkt niet.

Nu las ik op het forum dat Rockstar social club nu niet meer nodig is? games for windows live zou genoeg zijn? Heb de laatste patch gedownload en geprobeerd te installeren, maar dat wil ook al niet lukken, word hier lichtelijk moedeloos van.

Link to comment
Delen op andere websites

Problem solved!

Na gisteren de handdoek in de ring te hebben gegooid, werd ik vanmorgen nogal nijdig dat ik me door zoiets op m'n kop zou laten zitten. Ben verder gaan zoeken met het probleem van een half programma, en een programma gevonden op een computer forum wat dat perfect aanpakt:

IOBit uninstaller.

Werkt gewoon om het programma heen en haalt alles ervan weg, incl alles uit het windows register.

Die eroverheen laten lopen met de gedachte: baat het niet, dan schaad het niet. en idd, na 2 rondjes was alles weg, rockstar games social club overnieuw geïnstalleerd, en nu mag je raden wat ik de rest van de dag ga doen.... ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...