Dutchy3010 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Met nog minder dan 3 uur te gaan tot de officiële release van GTA V, waren diens fora uiteraard toe aan een nieuwe indeling. V: Media is in opgegaan in V: General. Daarnaast is er nu ook een Missie Hulp forum, waarin je uiteraard om hulp kunt vragen bij een missie. Tot slot is er ook een Easter Eggs forum. Alle grapjes van de makers van GTA V kan je daar kwijt! Ik wil iedereen alvast heel veel plezier wensen met het spelen van GTA V. Vergeet niet je opmerkingen, vragen, weetjes, enzovoorts te delen in de GTA V subfora. Laat iedereen meegenieten van jouw ervaringen! Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Dankje! Jij ook alvast heel veel plezier toegewenst met het spelen van GTA V! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Het gaat nu toch echt bijna beginnen... laat de leden maar komen! Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Top. Laat het feest beginnen! Reageren
Dotz Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Waarom geen easter eggs-topic? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Waarom geen easter eggs-topic? Alle easter eggs van een GTA in 1 topic bespreken? Top plan, zal vooral niet onduidelijk worden. Goede indeling! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Super! Helaas kan ik nog geen GTA V spelen, dus je zult mij daar niet vaak tegenkomen. Mensen die wel GTA V kunnen spelen, veel plezier toegewenst! Laat de leden maar komen! Precies! Reageren
Dotz Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) Waarom geen easter eggs-topic? Alle easter eggs van een GTA in 1 topic bespreken? Top plan, zal vooral niet onduidelijk worden. Goede indeling! Doen we dat niet bij alle GTA's? Bovendien zijn de meeste van die topics niet erg duidelijk.. Maar dat komt vooral omdat veel mensen dubbelposten of er dingen posten waarvan zij denken dat het EE's zijn maar dat totaal niet zijn.. Bewerkt: 16 september 2013 door Dotz Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Doen we dat niet bij alle GTA's? Bovendien zijn de meeste van die topics niet erg duidelijk.. Maar dat komt vooral omdat veel mensen dubbelposten of er dingen posten waarvan zij denken dat het EE's zijn maar dat totaal niet zijn.. De meeste easter eggs-topics zijn overblijfsels van een heel easter eggs-forum. Op een gegeven moment zijn alle easter eggs wel gevonden, dus dan is een heel forum niet meer nodig en is één topic voldoende. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ow, dat heb ik nooit meegekregen.. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Tof! Het easter egg forum doet me weer denken aan de release van SA. Overigens is het misschien ook een idee om "GTA: V" toe te voegen aan de "Welke GTA speel je nu?"-rubriek in ons profiel. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Waarom worden alle topics in dat EE-forum nou op slot gegooid? Het ging toch gewoon goed? Moeten we nu voor het vermelden van elk geintje en woordgrapje een nieuw topic aanmaken? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Zo'n beetje iedere easter egg werd in één van die twee topics geplaatst, zelfs toen ik het eerste topic gesloten had. Daags erna kwam ik nog andere topics tegen, dus die heb ik ernaartoe verplaatst, maar toen ging iedereen dus alsnog daar posten. Het forum is er niet voor niets: plaats gerust je easter eggs en geintjes daar, maar zorg er wel een beetje voor dat gerelateerde easter eggs bij elkaar staan. We gaan kijken hoe het de komende dagen daar loopt, en als het echt de spuigaten uitloopt, kan één van die topics wel weer open. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Dat is duidelijke taal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.