Jump to content

Nieuwe indeling GTA V fora


Dutchy3010

Recommended Posts

Met nog minder dan 3 uur te gaan tot de officiële release van GTA V, waren diens fora uiteraard toe aan een nieuwe indeling. V: Media is in opgegaan in V: General. Daarnaast is er nu ook een Missie Hulp forum, waarin je uiteraard om hulp kunt vragen bij een missie. Tot slot is er ook een Easter Eggs forum. Alle grapjes van de makers van GTA V kan je daar kwijt! ;)

Ik wil iedereen alvast heel veel plezier wensen met het spelen van GTA V. Vergeet niet je opmerkingen, vragen, weetjes, enzovoorts te delen in de GTA V subfora. Laat iedereen meegenieten van jouw ervaringen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen easter eggs-topic?

Alle easter eggs van een GTA in 1 topic bespreken? Top plan, zal vooral niet onduidelijk worden.

Goede indeling! :tu:

Doen we dat niet bij alle GTA's? Bovendien zijn de meeste van die topics niet erg duidelijk.. Maar dat komt vooral omdat veel mensen dubbelposten of er dingen posten waarvan zij denken dat het EE's zijn maar dat totaal niet zijn..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Doen we dat niet bij alle GTA's? Bovendien zijn de meeste van die topics niet erg duidelijk.. Maar dat komt vooral omdat veel mensen dubbelposten of er dingen posten waarvan zij denken dat het EE's zijn maar dat totaal niet zijn..

De meeste easter eggs-topics zijn overblijfsels van een heel easter eggs-forum. Op een gegeven moment zijn alle easter eggs wel gevonden, dus dan is een heel forum niet meer nodig en is één topic voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n beetje iedere easter egg werd in één van die twee topics geplaatst, zelfs toen ik het eerste topic gesloten had. Daags erna kwam ik nog andere topics tegen, dus die heb ik ernaartoe verplaatst, maar toen ging iedereen dus alsnog daar posten. Het forum is er niet voor niets: plaats gerust je easter eggs en geintjes daar, maar zorg er wel een beetje voor dat gerelateerde easter eggs bij elkaar staan. We gaan kijken hoe het de komende dagen daar loopt, en als het echt de spuigaten uitloopt, kan één van die topics wel weer open.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...