Jump to content

BigbossJesse

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ak47

    10

  • Piccolo

    5

  • Nikose90

    4

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Naast dat 't misschien beter is om een duidelijkere titel de volgende keer te gebruiken, moet ik zeggen dat ik GTA V ook nog niet binnen heb.

Ikzelf heb de GTA V X360 - Special Edition besteld en als het goed is komt die zodadelijk aan bij het Kiala-punt (Bol.com-afhaalpunt bij de Albert Heijn XL).

Link to comment
Delen op andere websites

Mijne zou weleens binnen kunnen zijn. Kan dat alleen niet controleren, omdat ik op school ben. Maar zodra ik thuis ben, weliswaar pas om 4 uur, zal hij vast en zeker klaarliggen. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft denk ik met de verdeel punten te maken! Des te dichter je er bij woont des te sneller hij bij jou is! Ik denk dat jullie hem straks allemaal netjes hebben en dan kun je er lekker tegen aan!!

Nu je het zegt inderdaad... Ik woon vlak langs Eindhoven, maar ik weet natuurlijk niet of daar toevallig zo'n verdeelcentrum zit? Maar goed... Tegen de tijd dat ik thuis ben is het al vier uur en dan zal hij onderhand wel binnen zijn, lijkt me. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft denk ik met de verdeel punten te maken! Des te dichter je er bij woont des te sneller hij bij jou is! Ik denk dat jullie hem straks allemaal netjes hebben en dan kun je er lekker tegen aan!!

Nu je het zegt inderdaad... Ik woon vlak langs Eindhoven, maar ik weet natuurlijk niet of daar toevallig zo'n verdeelcentrum zit? Maar goed... Tegen de tijd dat ik thuis ben is het al vier uur en dan zal hij onderhand wel binnen zijn, lijkt me. :puh:

Ja zal vast wel binnen zijn straks! Ik zou niet precies weten of er zo een verdeel punt bij Eindhoven zit maar zal vast wel denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds wachtende ....

Het is ook al een flinke poos geleden dat ik PS3, GTA5 SE gepre-orderd heb en zover ik weet is de postbode al geweest. Als GTA5 vandaag niet komt via de brievenbus dan is dit ook meteen mijn laatste keer dat ik via Bol.com bestel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...