Jump to content

BigbossJesse

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nog steeds wachtende ....

Het is ook al een flinke poos geleden dat ik PS3, GTA5 SE gepre-orderd heb en zover ik weet is de postbode al geweest. Als GTA5 vandaag niet komt via de brievenbus dan is dit ook meteen mijn laatste keer dat ik via Bol.com bestel.

Dat zou Indd erg vaag zijn als je hem niet krijgt....dan snap ik dat je daar nooit meer besteld!

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ak47

10

• Piccolo

5

• Nikose90

4

• Grand Theft Auto TOM

3

Geplaatst:

De mijne is binnengekomen met de post om 13:00. Mijn SE was wel een beetje geplet, maar ja de game is heel en ik kan gaan gamen!

Geplaatst:

Ik heb hem 14-09 besteld & heb hem binnen, dus ik denk dat het voor iedereen dan wel goed moet komen. (hallo trouwens allemaal)

Geplaatst:

Ik heb em nog niet binnen.

Maar mijn ervaringen met pakketpost is dat alles 3dagen later aankomt dan dat ze zeggen.

Geplaatst:

Eind augustus besteld bij bol.com en toen ik zojuist thuis kwam van het werk lag hij in de brievenbus. Is na 15 minuten installeren bij klaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gewone versie besteld bij Dixons en de postbode van post-nl heb ik vanmorgen al gespot met post voor ons. Ik heb alleen wel een track en trace code gekregen met bezorging tussen 14:00 en 16:00. Vreemde is dat mijn status nog maar bij het eerste blokje ontvangen bij post nl is. Omg, de bezorgdatum staat op woensdag 18 september dus die sukkels zijn gewoon te laat geweest met versturen terwijl ik wel al om 16:38 mijn factuur kreeg. De afzender is ook nog is vlak bij mijn huis.

EDIT: Dixons gebruikt het warehouse waar ik gewerkt heb dus dat vertrouwde ik wel. Alhoewel ik weet dat ze soms bij extreme drukte wel is iets voor de volgende dag laten staan.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Ook hier in Alkmaar nog niet bezorgd... Zal vandaag ook niet meer gebeuren gok ik zo.

Voortaan maar PostNL boycotten.

Geplaatst:

Nou, gebeld met zowel PostNL als Bol.com. Beiden bieden hun nederige excuses aan, maar we kunnen nu niks doen. En ja, ze geven elkaar de schuld...

Geplaatst:

Nou, gebeld met zowel PostNL als Bol.com. Beiden bieden hun nederige excuses aan, maar we kunnen nu niks doen. En ja, ze geven elkaar de schuld...

En zeiden ze nog iets over wanneer ze het nu zouden bezorgen?

Pre-order je hem een jaar geleden... en waarvoor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...