Jump to content

BigbossJesse

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ak47

    10

  • Piccolo

    5

  • Nikose90

    4

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik kreeg vannacht om 1 uur een mail dat hij verzonden was, en om 10.30 uur lag hij al klaar bij de Albert Heijn in Bergen op Zoom, geen problemen mee gehad.. Succes aan de anderen die nog moeten wachten, een vriend van mij heeft via nedgame besteld en die krijgt hem ook pas morgen!

Link to comment
Delen op andere websites

1.04u een mailtje, om 11.30u stond de postbezorger bij de brievenbus te prutsen, paste er haast niet door :puh: Beetje geplet dus, maakt verder niet uit. Special Edition.

Voor degenen die hem nog niet hebben: laat PostNL maar zeiken, als je voor half 4 een mailtje van bol.com hebt gehad, reken er dan maar op dat het bij PostNL fout ging. Niet dat ik een fan ben van bol.com, maar PostNL is al helemaal een vreselijk bedrijf. Dinsdag is daar een drukke dag, en dan heb je vaak dat ze wel een bak post laten staan, omdat ze eigenlijk op tijd naar huis willen. M'n pa is postbezorger geweest, en hij kreeg soms de post ook nog eens om half 12, waarna hij het nog even bij langs moest brengen...

Link to comment
Delen op andere websites

AK47 ik hoop dat je hem binnen hebt....anders nog even mijn verhaal...

in Mei besteld bij bol.com de collectors edition.

2 maanden later een annulering van hun kant, een fout.

een mail gekregen met een link, speciaal voor mij, om alsnog te bestellen, met excuses van hun kant.

woensdag niks

donderdag tussen 1800 en 2000 bezorgd, niks..

TNT gebeld, TNT heeft het pakket niet fysiek in handen terwijl ik een mail van bol.com heb gehad dat ze het verstuurd hadden dinsdag.

bol.com gebeld, er is iets fout gegaan met bestelling, het product is er niet (meer), wacht u op de mail met compensatie...tot nu toe geen mail gehad..

.............en toen werd het zwart voor mijn ogen...

Link to comment
Delen op andere websites

AK47 ik hoop dat je hem binnen hebt....anders nog even mijn verhaal...

in Mei besteld bij bol.com de collectors edition.

2 maanden later een annulering van hun kant, een fout.

een mail gekregen met een link, speciaal voor mij, om alsnog te bestellen, met excuses van hun kant.

woensdag niks

donderdag tussen 1800 en 2000 bezorgd, niks..

TNT gebeld, TNT heeft het pakket niet fysiek in handen terwijl ik een mail van bol.com heb gehad dat ze het verstuurd hadden dinsdag.

bol.com gebeld, er is iets fout gegaan met bestelling, het product is er niet (meer), wacht u op de mail met compensatie...tot nu toe geen mail gehad..

.............en toen werd het zwart voor mijn ogen...

Je viel flauw?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...