Jump to content

GTA V naar PC?


S.Knoop

Recommended Posts

Nog niet bekend, maar alle vorige GTA's die op de consoles verschenen kwamen ongeveer binnen een jaar op de PC.

Misschien zal GTA V wat eerder verschijnen omdat ze dezelfde engine als die voor Max Payne gebruiken (waarvan ook een PC versie is).

Windows 7/8 zal waarschijnlijk niet uitmaken!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is op dit moment inderdaad niet zeker, maar er doen wel enkele geruchten de ronde dat GTA V binnenkort al op de PC gaat verschijnen. Nvidia (een producent van computerhardware) heeft ooit eens iets losgelaten over een PC versie van GTA V, en eveneens schijnt dat er uit de code van de game af valt te leiden dat GTA V voor de PC zal verschijnen.

Wat hier van waar is weten we uiteraard niet, daarvoor zijn het immers geruchten, maar goed, het levert wel wat hoop op. :)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb al een walkthrough op youtube gezien. Ik speel zelf ook LA Noire op de PC en er valt mij iets op.

Het beeld wat ik zie is vanaf de xbox360. Als ik eerlijk ben , vind ik LA Noire toch wat realistischer en beter eruit zien dan GTA V.

Maar dat zal op de PC wel anders zijn. En er is veel meer natuur dan in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf niet veel verstand van prestaties van game-platforms, maar wat jij zegt over het verschil tussen kwaliteit in PC en Xbox 360 is zeker te verklaren.

De Xbox 360 is uitgekomen in 2005, dus in feite draait GTA V op hardware die 8 jaar oud is, en dat is volgens mij vrij veel. Bij de PC ligt dat heel anders: daar kun je de hardware zelf samenstellen en zo een game draaien op hardware die nog geen jaar oud is. Op die manier kun je inderdaad verschil zien tussen de prestaties van de verschillende platformen.

Als de PlayStation 4 en de Xbox One uit is zal er uiteraard nieuwe en betere hardware in zitten, dus zullen de prestaties van beide consoles ook weer op een stuk hoger niveau liggen ten opzichte van de voorgangers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...