Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarschijnlijk staat het al in dit topic, maar als je ver genoeg de zee op gaat met de jetski en dan eventjes stopt, zink je uit het niets.

Dat is denk ik toch wel de juiste reden ervoor: je bent te ver :puh:

yep rockstars creatieve manier van het einde van de map :puh:

zelfde geld voor vliegtuigen, dan gaat de motor uit en stort je neer XD

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk staat het al in dit topic, maar als je ver genoeg de zee op gaat met de jetski en dan eventjes stopt, zink je uit het niets.

Dat is denk ik toch wel de juiste reden ervoor: je bent te ver :puh:

yep rockstars creatieve manier van het einde van de map :puh:

zelfde geld voor vliegtuigen, dan gaat de motor uit en stort je neer XD

OOW DAAROM?!?!?! :? :? :? :? Ik had die gevechtsvliegtuig van het leger

gejat en toen ging ik heel ver vliegen om van de politie heli's te ontsnappen.

En toen waren ze weg en zomaar ging m'n motoren uit en storte ik neer.

Me vliegtuig was wel beschadigd maar niet zo erg dat hij ermee zou stoppen.

Maar nu begrijp ik het, het is door Rockstargames. Rockstargames heeft mijn

vliegtuig gesloopt!!! :@ :@ :@

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de opdracht waarin je voor Devin een aantal bijzondere auto moet stelen, zijn Micheal en Trevor vermomd als motoragenten.

Als ze de auto's aanhouden die ze willen stelen, fouilleert Trevor de bestuurder van die auto. En met z'n perverse, licht homofiel gedrag voelt ie ff snel aan die gast z'n ballen. Geweldig moment!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat op dezelfde plaats waar de motoragenten soms spawnen ook 2 Mexicaanse mariachi bandleden spawnen met een veroeste coldtimer cabrio met twee gitaren op de achterbank. Ik vermoed dat ze er afwisselend spawnen agenten of mariachileden. Heb er mij al een policebike gestolen en binnekort mss de oldtimer. Wie één van beide wil de vindplaats is langs de snelweg komende van Los Santos voor het stadje Paletto voor de kabelbaan om mount chilliad op te gaan. Linkerkant snelweg komende van LS.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha heb gisteren een enorme ondergrondse tunnel ontdekt waar ik met de auto kon in gasgeven :puh: heel de wagen aan de zijkant vol modder :) Men is ook aan het werken in die rioleringstunnels.

dit is een hele leuke tunnel inderdaad, volgens mij de beste manier om politie van je af te schudden, zelfs 5 sterren maar ben daar niet zeker van.. die tunnel zul je straks met heists ook wel moeten gebruiken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor het eerst tijdens het duiken een haai gezien ik probeerde hem meermaals met mijn mes te doden maar hij was mij altijd te vlug af :( was nochtans een redelijke dikzak :)

krijg je nog zo'n archievement als je vecht met een haai?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor het eerst tijdens het duiken een haai gezien ik probeerde hem meermaals met mijn mes te doden maar hij was mij altijd te vlug af :( was nochtans een redelijke dikzak :)

krijg je nog zo'n archievement als je vecht met een haai?

Ja de out of your depth trophy heb ik gekregen maar wel nadat de haai (zeker nadat hij het beu was dat ik hem volgde en probeerde te doden met mijn mes :puh:) mij doodbeet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...