Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat je in de controller voelt (korte tril) als je auto een versnelling omhoog schakelt!

Wow wat een details van Rockstar Games

Dat je in de controller voelt (lange tril) als een van de personages een orgasme krijgt als die een 'hoer' oppikt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde pas een commercial waarin plots de naam van Brucie Kibbutz viel, maar mn aandacht was niet op de radio gericht, dus heb ik niet echt gehoord wat er precies over hem gezegd werd. Iemand die dit wel heeft gehoord? Ben wel benieuwd, want ik vond Brucie een eindbaas in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde pas een commercial waarin plots de naam van Brucie Kibbutz viel, maar mn aandacht was niet op de radio gericht, dus heb ik niet echt gehoord wat er precies over hem gezegd werd. Iemand die dit wel heeft gehoord? Ben wel benieuwd, want ik vond Brucie een eindbaas in GTA IV.

Brucie is 'n handeltje gestart in Bullshark Testosteron :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst al gelezen dat

als je met Trevor 'n lift(st)er oppikt, je deze ook in de bergen af kunt leveren bij een of andere sekte en je daar, naast hiervoor betaald te krijgen, ook 'n extra missie mee vrij speelt. Maar toch .... het blijkt soms lonender dit juist niet te doen.

Zo kwam ik, nadat Franklin z'n eerste triatlon (?-missie) won 2 gasten tegen die 'n lekkere chick wouden begraven. Nu had ik me voorgenomen die random events niet te spelen, tenzij ik met Trevor 'n lift(st)er tegen kom. Ik had echter 'n auto nodig, hun auto, dus besloot deze dan maar wel te doen. Red dat chickie, drop d'r off in de Vinewood Hill's en krijg later 'n belletje dat er 60 ruggies op m'n rekening gestort zijn als dankje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde pas een commercial waarin plots de naam van Brucie Kibbutz viel, maar mn aandacht was niet op de radio gericht, dus heb ik niet echt gehoord wat er precies over hem gezegd werd. Iemand die dit wel heeft gehoord? Ben wel benieuwd, want ik vond Brucie een eindbaas in GTA IV.

Brucie is 'n handeltje gestart in Bullshark Testosteron :D

Haha, das mooi :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een 'Under the map' glitch in zit. Bij deze blijf je onder de map tenzij je het spel opnieuw start :puh: Moet ff zoeken voor de locatie, maar het is een metro tunnel waar de glitch zit :)

Pics

49b3.jpg

lkn8.jpg

En als je er bent, zie je dit ook liggen: Ik denk dat het een soort van mijn is. Verlaten dat wel :puh: (Uitgeput)

egbu.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de radio programma's ook rekening houden met het tijdstip. Zo hoord ik over laatst "Good morning everyone". Toen ik op de telefoon keek bleek het effectief negen uur 's morgens te zijn.

Dit zat al in GTA IV :puh: Ik heb vandaag in V ontdekt dat het ontwijken van het zicht van politieagenten nog veel meer verbeterd is dan GTA IV, en je achter een kliko (etc) kan gaan zitten, zelfs als ze te voet zijn om ze te ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...