Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vorige week gebeurd dacht ik, maar schoot net weer door mijn hoofd.

Vond het gewoon echt raar en mooi tegelijk hoe sommige personages uit IV toch dood gaan. Johnny Klebitz wordt dus bijvoorbeeld in elkaar getrapt door Trevor en United Liberty Paper wordt door Michael doodgeschoten tijdens die missie dat je samen met Dave moet ontsnappen. Toch mooi dat de personages terug zijn gekomen.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag door de grond gezakt. Ik was een beetje glitches aan het bespelen bij zo'n weg langs het LSIA totdat ik opeens onder de wereld kwam. Tot slot werd ik weer op de weg gespawnt

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie speelt waarbij Michael en Franklin het huis van "de tennisleraar" omver trekken, je bij het wegrijden niet gewoon de weg maar 'n stuntjump (ca 100 meter verderop) kuntt nemen waardoor je aan je belagers ontsnapt nog voordat ze je überhaupt belagen. Martin komt je uiteraard nog wel ff thuis opzoeken, maar je hebt niet die achtervolging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ontdekt dat er een hele hoge kraan is waar je op moet met veel trapjes :muur:

Die je moet beklimmen voor de jump met een parachute zeker? Heel erg veel treden;)


Als je je auto volledig vol armor laat tunen, het ook zwaarder klinkt als je deur dichtgooit dan bij een normale auto. En dat als je je lichten aan laat staan en je uit je auto stapt en deuren open laat hij ookmeen deuntje geeft:)

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zo'n beetje elke auto makkelijk ontploft als ie op z'n achterkant valt (waar de benzinetank zit). Ik zag mijn vol getuned Cheetah met één klein drempeltje in vlammen op gaan :(

En was je hem toen kwijt? Of kwam deze terug in je garage?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zo'n beetje elke auto makkelijk ontploft als ie op z'n achterkant valt (waar de benzinetank zit). Ik zag mijn vol getuned Cheetah met één klein drempeltje in vlammen op gaan :(

En was je hem toen kwijt? Of kwam deze terug in je garage?

Die was toen echt weg. Garage had een open plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zo'n beetje elke auto makkelijk ontploft als ie op z'n achterkant valt (waar de benzinetank zit). Ik zag mijn vol getuned Cheetah met één klein drempeltje in vlammen op gaan :(

En was je hem toen kwijt? Of kwam deze terug in je garage?

Die was toen echt weg. Garage had een open plek.

Ook niet bij de politie af te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...