Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat er als het goed is hier een binnenplaatsje is waar iemand gitaar zit te spelen en je een andere Spaanse man kunt aanspreken. Zo zie je maar weer dat als je gewoon rondloopt in Los Santos heel veel leuke dingen tegenkomt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat er gewoon een cheat is waardoor je de IV-handling in V hebt.

En dat wanneer je er in slaagt om een van je vrienden te vermoorden hij je enkele uurtjes later een bericht stuurt met medische kosten en de vermelding dat hij "ok" is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je dus echt in die gebouw kan van die heist in GTA Online, helaas wel jammer dat er heel erg weinig gebouwen zijn die je kan betreden in GTA Online. Het zou leuk zijn geweest als er een aantal hotels open waren, net als de Majestic Hotel in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA-online weet dat ik op zoek ben naar 'n Western Bagger &$@%#

Ik bedoel .... dat kreng is nergens te vinden. Heb al 100x gekeken op de zoekplaatsen in het Online Locaties topic, heb al tig keer gezocht op de plekken waar het internet van zegt "Daar staat die", maar de enige keren dat ik 'm tegenkwam was tijdens 'n missie voor Martin Madrazzo waarbij je 'n advocaat moet vermoorden en hem het bewijsmateriaal moet brengen. Maar ja .... dan kun je LS Customs of je garage niet in, dus .... Vandaag dacht ik daarom: "F*** IT, dan glitch ik 'm er wel in. Dus ik die missie weer spelen, kom ik nergens die Bagger meer tegen. En niet 1x he, gewoon 'n keer of 5 gespeeld en nog steeds geen Bagger. :(

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA-online weet dat ik op zoek ben naar 'n Western Bagger &$@%#

Ik bedoel .... dat kreng is nergens te vinden. Heb al 100x gekeken op de zoekplaatsen in het Online Locaties topic, heb al tig keer gezocht op de plekken waar het internet van zegt "Daar staat die", maar de enige keren dat ik 'm tegenkwam was tijdens 'n missie voor Martin Madrazzo waarbij je 'n advocaat moet vermoorden en hem het bewijsmateriaal moet brengen. Maar ja .... dan kun je LS Customs of je garage niet in, dus .... Vandaag dacht ik daarom: "F*** IT, dan glitch ik 'm er wel in. Dus ik die missie weer spelen, kom ik nergens die Bagger meer tegen. En niet 1x he, gewoon 'n keer of 5 gespeeld en nog steeds geen Bagger. :(

Blijven proberen. Is me ook overkomen en uiteindelijk is het toch gelukt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA-online weet dat ik op zoek ben naar 'n Western Bagger &$@%# Ik bedoel .... dat kreng is nergens te vinden. Heb al 100x gekeken op de zoekplaatsen in het Online Locaties topic, heb al tig keer gezocht op de plekken waar het internet van zegt "Daar staat die", maar de enige keren dat ik 'm tegenkwam was tijdens 'n missie voor Martin Madrazzo waarbij je 'n advocaat moet vermoorden en hem het bewijsmateriaal moet brengen. Maar ja .... dan kun je LS Customs of je garage niet in, dus .... Vandaag dacht ik daarom: "F*** IT, dan glitch ik 'm er wel in. Dus ik die missie weer spelen, kom ik nergens die Bagger meer tegen. En niet 1x he, gewoon 'n keer of 5 gespeeld en nog steeds geen Bagger. :(
Heb ik ook altijd als ik zeg dat ik bijvoorbeeld een infurnes zoek in gta sa
Link to comment
Delen op andere websites

als je post moet het iets toevoegen in de vorm van een antwoordt op de titel van het onderwerp. en een enkele emoticon, zonder iets anders, doet dit niet echt ;)

OT: ik heb vandaag ontdekt dat je keihard op bek kan gaan. en dit alles zonder dat ik V ooit heb gespeeld :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat GTA-online weet dat ik op zoek ben naar 'n Western Bagger &$@%# Ik bedoel .... dat kreng is nergens te vinden. Heb al 100x gekeken op de zoekplaatsen in het Online Locaties topic, heb al tig keer gezocht op de plekken waar het internet van zegt "Daar staat die", maar de enige keren dat ik 'm tegenkwam was tijdens 'n missie voor Martin Madrazzo waarbij je 'n advocaat moet vermoorden en hem het bewijsmateriaal moet brengen. Maar ja .... dan kun je LS Customs of je garage niet in, dus .... Vandaag dacht ik daarom: "F*** IT, dan glitch ik 'm er wel in. Dus ik die missie weer spelen, kom ik nergens die Bagger meer tegen. En niet 1x he, gewoon 'n keer of 5 gespeeld en nog steeds geen Bagger. :(
je kan hem toch ook gewoon kopen?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...