Spoon0612 Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 Ik heb nog geen enkele pick-up gevonden (wapens of armor).. Ik ook niet behalve ééntje! Er is een armor te vinden als je de oprit van de (West) Vinewood PD oprijdt. Ver in het spel moet je verschillende brokstukken van een vliegtuig crash opduiken. Doormiddel van een duikfles kun je lang onder water blijven. Hier liggen ook soms wapens verstopt. Maar niet zoals in Gta IV. Ben ze dus enkel in het water tegen gekomen Reageren
realhustler Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Ik heb nog geen enkele pick-up gevonden (wapens of armor).. Ik ook niet behalve ééntje! Er is een armor te vinden als je de oprit van de (West) Vinewood PD oprijdt. Ver in het spel moet je verschillende brokstukken van een vliegtuig crash opduiken. Doormiddel van een duikfles kun je lang onder water blijven. Hier liggen ook soms wapens verstopt. Maar niet zoals in Gta IV. Ben ze dus enkel in het water tegen gekomen Er zijn wel wapens hoor, en Armor. Alleen niet zo talrijk. Maar ze zijn er, ook op het land. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Weet niet of jullie dit al gezien hebben: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Dat zijn eigenlijk al kleine Easter Eggs, zeker die laatste. Voor degene die eens niets hebben te doen en op een detail willen letten: Er hangt een witte nevel rond de protagonisten. Wat de oorzaak is weet ik niet, maar hij hangt er in ieder geval wel. Het is een beetje te vergelijken met een corona. Blijft lekker vreemd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Dat zijn eigenlijk al kleine Easter Eggs, zeker die laatste. Wou er geen topic over maken aangezien ik dacht dat deze al gespot waren.. Should I? Reageren
freestyla Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Ik heb nog geen enkele pick-up gevonden (wapens of armor).. Ik ook niet behalve ééntje! Er is een armor te vinden als je de oprit van de (West) Vinewood PD oprijdt. Ver in het spel moet je verschillende brokstukken van een vliegtuig crash opduiken. Doormiddel van een duikfles kun je lang onder water blijven. Hier liggen ook soms wapens verstopt. Maar niet zoals in Gta IV. Ben ze dus enkel in het water tegen gekomen Ik heb er wel al één tegengekomen en er zullen er wel meerdere zijn. Ik heb een molotov pickup gevonden achter een gebouw tegenover de laatste rampage missie ! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 De Cheetah :engel: :engel: Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Dat er regelmatig een vogel tussen de wieken van je helicopter komt. En zojuist met een helicopter op de zepplin geland. Toen een C4 op de heli geplakt en vervolgens opgeblazen. Heel die zepplin spat uit elkaar. Super vet! Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Dat als de politie tegen jou aan rijd je ook politie krijgt bij mij wel in elk geval. Reageren
Michael Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Dat het mogelijk is om het meeste straatverlichting kapot te schieten. Reageren
JJ-B Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Ik kwam er ook achter dat je niet alle lichten kapot kan schieten. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Dat je auto uit je garage bij de vehechle inpound kunnen komen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Dat je een groot deel van de missie Repossession gewoon makkelijk kunt voorkomen. Reageren
JohanManke Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Ik ging met Franklin naar de ammu nation. Er waren een paar mensen voor, en toen ze me zagen renden ze weg. Reageren
Niked Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Dat zelfs als je heel snel over straat rijd zonder iemand te aanrijden ook politie krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.